شیائومی: تا سال ۲۰۲۴ جایگاه نخست بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را برای همیشه حفظ خواهیم کرد

شیائومی قصد دارد از نظر سهم بازار جهانی گوشی‌های هوشمند تا سال ۲۰۲۴ با حذف سامسونگ و اپل، جایگاه نخست را کسب کند و برای همیشه در این جایگاه باقی بماند.

به گزارش داتیکا به نقل از زومیت، سامسونگ در سال‌های اخیر، جدال شدیدی با برند‌های چینی گوشی‌های هوشمند داشته است و هرچند که دیگر هواوی از میدان رقابت خارج شده، اما شیائومی همچنان رقیب سرسختی برای سامسونگ محسوب می‌شود. درواقع شیائومی دشمن بعدی سامسونگ خواهد بود، زیرا این شرکت به‌تازگی برنامه‌ی خود را برای حذف سامسونگ و اپل فاش کرده است.

این شرکت جزئیات زیادی درباره‌ی گوشی‌های هوشمند نسل بعدی خود منتشر نکرده؛ اما طبق مصاحبه‌ی اخیر لو ویبینگ، مدیر کل برند ردمی و نائب رئیس شیائومی، بخش بزرگی از استراتژی شیائومی برای تسلط بر بازار موبایل حول شبکه‌‌ی فروشکاه‌های خرده‌فروشی آن می‌چرخد.

شیائومی در اوایل سال جاری میلادی از سامسونگ و اپل پیشی گرفته بود و بدون‌شک نبود هواوی کمک زیادی به رسیدن جایگاه شیائومی کرد. این شرکت تنها یک ماه جایگاه نخست را حفظ کرد تااینکه سامسونگ دوباره پیشتاز شد؛ البته شیائومی قصد دارد در آینده جایگاه نخست را برای همیشه حفظ کند. این شرکت قصد دارد تا سال ۲۰۲۴ با ایجاد شبکه‌ی گسترده از ۳۰ هزار فروشگاه غیرآنلاین به اهداف خود برسد.

سامسونگ همچنین به گسترش شبکه‌ی فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود در بازارهای اصلی ادامه می‌دهد، اما به‌نظر می‌رسد که غول کره‌ای بیشتر روی صفحه‌نمایش تاشو تمرکز کرده است تا این راه را در دهه‌ی آینده به بهترین شکل جلو ببرد. سامسونگ هنوز در این بخش رقیب جدی ندارد؛ اما ممکن است بازار در سال ۲۰۲۴ بسیار متفاوت باشد.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل