شیائومی می میکس ۴ با دوربین سلفی زیر نمایشگر از راه می‌رسد

شیائوم برخلاف پارسال که هیچ تلفنی را از سری می میکس معرفی نکرد، امسال ابتدا از موبایلی به نام می میکس فولد به عنوان اولین موبایل تاشوی خود پرده برداشت و حالا در تدارک رونمایی از دستگاه دیگری به نام می میکس ۴ است. حالا اطلاعات جدیدی درباره این گوشی هوشمند منتشر شده است.

به گزارش داتیکا به نقل از دیجیاتو، شیائومی می میکس ۴ قطعا دوربین سلفی زیر نمایشگر خواهد داشت. این فناوری پیش‌تر در محصولی از شرکت ZTE استفاده شده بود ولی شیائومی اکنون برای اولین بار می‌خواهد آن را به کار بگیرد.

منبع گزارش امروز می‌گوید احتمالش بسیار بالاست که می میکس ۴ نمایشگری با لبه‌های خمیده داشته باشد. این شیوه طراحی طرفداران و مخالفان خاص خودش را دارد. با این حال، اگر نگاهی به می ۱۱ و سایر اعضای خانواده می ۱۱ بیندازیم، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که خمیدگی نمایشگر این دستگاه بسیار کم باشد. پس پیش‌بینی نمی‌کنیم که صفحه نمایشی شبیه هواوی میت ۴۰ پرو پلاس را ببینیم.

می میکس ۴ احتمالا با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ به بازار می‌آید و باید نمایشگری با وضوح +QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی داشته باشد. این محصول هم باید درست مثل می ۱۱ از حسگر اثر انگشتی استفاده کند که به صورت همزمان نقش اسکنر ضربان قلب را بازی می‌کند.

پیش‌تر در گزارش دیگری علاوه بر تایید قرارگیری دوربین سلفی زیر نمایشگر گفته شده بود که می میکس ۴ در بخش دوربین احتمالا از لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766، یک لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابری بهره می‌برد. از قابلیت‌های احتمالی این دوربین می‌توانیم به زوم هیبریدی ۱۲۰ برابری، زوم ویدیویی ۱۵ برابری، فیلم‌برداری اسلوموشن ۱۹۲۰ فریم بر ثانیه‌ای و فیلم‌برداری ۸K اشاره کنیم.

با توجه به این که شیائومی به تازگی از می میکس فولد پرده برداشته، احتمالا در آینده نزدیک می میکس بعدی را معرفی نمی‌کند، در نتیجه می‌توانیم منتظر انتشار گزارش‌های بیشتری درباره این گوشی در هفته‌های آتی باشیم.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست