فروشگاه تمام اتوماتیک هواوی رونمایی شد

هواوی در چین یک فروشگاه تمام اتوماتیک و بدون کارمند انسانی رونمایی کرده که سفارش آنلاین محصولات این شرکت را قبول می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، هواوی به طور رسمی از جدیدترین پروژه خود در چین رونمایی کرد. این پروژه یک فروشگاه هوشمند در مرکز Wuhan Optics Valley New Development International است. در این فروشگاه چند نوع از محصولات هواوی انبار شده است.

در فروشگاه هیچ کارمند انسانی کار نمی کند و از سفارش آنلاین و خرید از سایت پشتیبانی می کند. این مکان مجهز به بازوهای رباتیکی است که کالاها را انتخاب می کند. در این فروشگاه خرده فروشی هوشمند هواوی هیچ ناظر انسانی حضور ندارد و بی وقفه به طور ۲۴ ساعته سرویس رسانی می کند.

از ویژگی های دیگر این فروشگاه عبارتند از انبار هوشمند، ربات اتوماتیک انبارداری، مدیریت هوشمند برنامه، همه این موارد به ارائه اتوماتیک خدمات کمک می کنند.

هواوی در حال حاضر چند فروشگاه در سراسر چین دارد. فروشگاه اتوماتیک چین احتمالا یک طرح پایلوت است و نشان می دهد این شرکت مشغول آزمایش روش هایی است که محصولات شرکت در ۲۴ ساعت و ۷ روز هفته در اختیار مشتریان قرار گیرد.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : فناوری اطلاعات،کسب و کار

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل