فیسبوک: سیاست خود را در مورد تبلیغات سیاسی تغییر نمی دهیم

فیس بوک یک بار دیگر تاکید کرد سیاست خود را در مورد نمایش اگهی ها و تبلیغات سیاسی تغییر نمی دهد و به نمایش این نوع محتوا ادامه می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از آسین ایج، درحالی که بسیاری از ناظران و فعالان سیاسی از فیس بوک خواسته اند تا قبل از نمایش تبلیغات سیاسی محتوای آنها را کنترل کند تا از این طریق مطالب دروغین و گمراه کننده منتشر نشود، فیس بوک نشان داده که اهمیتی به این موضوع نشان نمی دهد.

در شرایطی که مدت زمان زیادی تا آغاز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا باقی نمانده، فیس بوک قصد ندارد صحت تبلیغات سیاسی را در این شبکه اجتماعی کنترل کند تا جلوی تبلیغات دروغین سیاسی و انتشار اخبار جعلی گرفته شود. فیس بوک برای بار دوم اعلام کرده که صحت تبلیغات سیاسی را چک نمی کند و نحوه نمایش محتوای تبلیغات سیاسی را برای گروه های مختلف مردم محدود نمی کند.

فیس بوک اعلام کرده برای سازماندهی و دسته بندی تبلیغات سیاسی به گونه ای که دسترسی به آنها ساده تر باشد، برنامه ریزی خواهد کرد. این رویه فیس بوک با انتقاد تند بسیاری از فعالان سیاسی و متخصصان شبکه های اجتماعی مواجه شده است.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : خبر ویژه،فناوری ارتباطات

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل