اخبار عمومی

قابلیت جدید اینستاگرام: بدون ارسال پیام به دایرکت به استوری‌ها واکنش نشان دهید

استوری اینستاگرام یکی از بخش‌های محبوب این پلتفرم به شمار می‌آید که طرفداران زیادی در سراسر جهان داشته است، کاربران می‌توانند به مدت ۲۴ ساعت عکس و فیلم موردنظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. حال یکی از کاربران در توییتر اعلام کرده است که از این پس به جای اینکه واکنش‌های دوستان خود را در دایرکت دریافت کنیم، پیام‌های واکنش سریع آن‌ها در بخش جداگانه برایمان ارسال می‌شود.

به گزارش داتیکا به نقل از آی تی ایران، اینستاگرام اعلام می‌کند که در حال حاضر زمانی که دیگران به استوری‌ها واکنش نشان می‌دهند، فرد مقابل آن را به صورت نوتیفیکشن پیام دایرکت دریافت می‌کند،‌ این ممکن است برای برخی از مردم آزاردهنده باشد. از این رو تصمیم گرفته‌اند تا این دو بخش را از هم جد کنند.

اشتباه اینستاگرام در نمایش روز انتخابات آمریکا

اما اینستاگرام چطور می‌توانند این کار را انجام دهند؟ در واقع هنوز به صورت شفاف مشخص نشده است که اینستاگرام برای جدا کردن این دو بخش از هم قصد دارد چه کاری انجام دهد. احتمال می‌رود اینستاگرام از انیمیشن‌های جدید برای این کار استفاده کند. باید منتظر رونمایی این قابلیت جدید از اینستاگرام بمانیم.

گفتنی است که استوری‌های اینستاگرام، داستان‌های جذاب و کوتاهی هستند که فالوورها دوست دارند ببینند، از همین رو برای دیجیتال مارکترها و کمپین‌های تبلیغاتی اهمیت زیادی پیدا می‌کنند، از سوی دیگر قابلیت لایو آن طرفداران بسیاری در این دوران کرونایی پیدا کرده است. هر استوری اینستاگرام فقط ۲۴ ساعت طول عمر دارد که با آرشیو کردن آن می‌توانید آن را به مدت طولانی‌تر در قسمت هایلایت صفحه خود نگه‌دارید.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل