لنز ایرانسل و ایام کرونا زده انتخاباتی

داتیکا- ایام انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ حال و هوای خاصی دارد.خاص تر از هر انتخاباتی در تاریخ ایران، چرا که کشور درگیر کووید ۱۹ شده و حالا امکان برگزاری گردهمایی های انتخاباتی، میتینگ های تبلیغاتی و همایش های بزرگ وجود ندارد.برای همین فضای مجازی در این ایام از اهمیت ویژه ای برخوردار است.شبکه های مجازی چون اینستاگرام، واتس اپ، کلاب هاوس و توییتر این روزها می تواند فضای انتخابات را داغ تر کند و از مشکلات تبلیغاتی کاندیداها بکاهد.البته پیش از ایام انتخابات نیز فضای مجازی نقش مهمی در سرگرم کردن مردم و اوغات فراغتشان در روزهای کرونا زده داشت و حالا این امر نمود بیشتری پیدا کرده است.

در این میان نقش اپراتورها در دادن خدمات اینترنتی برای دسترسی بهتر کاربران به فضای مجازی ضرورت دارد.ایرانسل،همراه اول، تالیا و مخابرات همه و همه باید در این راه با مردم همراه باشند. در این میان ایرانسل به عنوان اپراتور پیشتاز در این امر همچنان به خدمات رسانی به کاربرانش ادامه می دهد.

همین چند وقت پیش بود که همزمان با ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ و به مناسبت فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و جامعۀ اطلاعاتی، ایرانسل، اولین اپراتور ارائه دهندۀ خدمات نسل پنج تلفن‌همراه در ایران، اینترنت رایگان داخلی به تمام مشترکان خود هدیه داد.

این اپراتور همچنین اقدام به برگزاری کنسرت آنلاین کرده است.ماجرا از این قرار است که در شانزدهمین ماه از شیوع ویروس کرونا در کشور و تعلیق برگزاری حضوریِ فعالیت‌های فرهنگی هنری، ایرانسل پرچمدار حمایت از برگزاری آنلاین رویدادهای فرهنگی است و در جدیدترین اقدام، کنسرت آنلاین شهرام ناظری، خواننده محبوب موسیقی سنتی، جمعه شب، 7 خرداد ماه 1400، با حمایت ایرانسل برگزار کرد.

ایرانسل با در اختیار داشتن تلویزیون اینترنتی لنز و مخاطبان میلیونی فعال آن، در کنار زیرساخت گستردۀ شبکه در سرتاسر کشور، ظرفیت‌های لازم و کافی برای ارائۀ محتواهای فرهنگی بر بستر آنلاین را دارا بوده و با حمایت از هنرمندان موسیقی، هفت کنسرت آنلاین را در 15 ‌ماه گذشته برگزار کرده است.

همچنین لنز ایرانسل، به‌عنوان یکی از بسترهای پخش کنسرت‌های آنلاین «نوروزخانه»، که با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شهرداری تهران، از هشتم تا بیست‌ویکم فروردین ماه 1399 برگزار شده بود، کنسرت‌های خوانندگانی از جمله امید حاجیلی، مهدی جهانی، روزبه بمانی، گروه استاد اسداللهی، رضا یزدانی، گروه رستاک، حمید عسکری، گروه گیل و آمارد (ناصر وحدتی)، مهدی یغمایی، گروه ژوانا (سعدالله نصیری)، حمید حامی، لیان بوشهر، سینا سرلک و اشوان (اشکان خدابنده‌لو) را برای مخاطبان پخش کرد.

حالا هم خبر رسیده که در راستای عمل به مسؤولیت اجتماعی و با هدف ایجاد دسترسی همگانی به برنامه‌های تبلیغی کاندیداهای سیزدهمین دورۀ انتخابات ریاست‌جمهوری اسلامی ایران، ظرفیت‌های ارتباطی و تبلیغاتی خود را در اختیار فضای انتخاباتی کشور قرار داده و در همین رابطه، امکان بهره‌مندی نامزدهای انتخاباتی، از کانال اختصاصی ۲۴ ساعتۀ خود روی تلویزیون اینترنتی لنز را فراهم کرده است.

به این ترتیب، تمامی کاربران اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل می‌توانند در بخش ویژۀ «انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰» در صفحۀ اصلی این اپلیکیشن، با مراجعه به صفحۀ اختصاصی هر یک از نامزدهای حاضر در انتخابات، محتواهای منتشر شده توسط ستاد وی در کانال اختصاصی را مشاهده کنند.

با این تفاسیرمی توان گفت ایرانسل این بار هم به عنوان اپراتور پیشتاز عمل کرده و باید منتظر روزهای آینده ماند و دید، سایر اپراتورها چه اقداماتی در این خصوص انجام می دهند.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،خبر ویژه،نقد و نظر

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل