لپ تاپ لنوو یوگا ۱۶ اس با صفحه نمایش کم حاشیه معرفی شد

لپ تاپ لنوو یوگا ۱۶ اس – Lenovo YOGA 16s بی‌سروصدا در چین معرفی اولیه شد. این دستگاه، یک مدل ۱۶ اینچی با صفحه نمایش کم‌حاشیه است.

به گزارش داتیکا به نقل از گجت نیوز، اخیرا لنوو لپ‌تاپ‌های سری IdeaPad را نوسازی کرد و حالا نوبت به سری YOGA رسیده است. البته هنوز قیمت و تاریخ عرضه لنوو یوگا ۱۶ اس مشخص نیست؛ اما با ظهور در صفحه اجتماعی کمپانی سازنده، به زودی این لپ تاپ وارد بازار هم خواهد شد.

صفحه نمایش ۱۶ اینچی دستگاه، وضوح ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ پیکسل و روشنایی ۵۰۰ نیت دارد. همچنین از HDR و ۱۰۰ درصد دامنه رنگ sRGB پشتیبانی می‌کند. فهرست کامل مشخصات این لپ تاپ اعلام نشده است؛ هر چند که به نظر می‌رسد مانند لنوو یوگا ۱۳ اس از پردازنده رایزن قدرت بگیرد.

مدل YOGA 13s یک ال‌سی‌دی ۱۳ اینچی با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ پیکسل دارد. علاوه بر پردازنده AMD Ryzen 5 5600U، دارای ۱۶ گیگ رم DDR4 و ۵۱۲ گیگ SSD است.

از دیگر مشخصات مدل ۱۳ اینچی باید به باتری ۵۰ وات ساعتی با سرعت شارژ ۶۵ وات، اسپیکر استریو با Dolby Atmos و Dolby Vision، وای-فای ۶، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و درگاه USB-C اشاره کنیم. با کمک Windows Hello از تشخیص چهره هم پشتیبانی می‌کند.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل