اخبار عمومی

مشخصات آیفون ۱۳ قبل از عرضه آیفون ۱۲ لو رفت!

در حالی که شرکت اپل خود را برای عرضه نسخه ۱۲ محبوب‌ترین، مشهورترین و سودآورترین محصول خود یعنی تلفن همراه آیفون آماده می‌کند، اطلاعاتی درباره مشخصات آیفون ۱۳ به بیرون این شرکت درز کرد.

به گزارش داتیکا به نقل از شارا، در حالی که شرکت اپل خود را برای عرضه نسخه ۱۲ محبوب‌ترین، مشهورترین و سودآورترین محصول خود یعنی تلفن همراه آیفون آماده می‌کند، اطلاعاتی درباره مشخصات آیفون ۱۳ به بیرون این شرکت درز کرد.

به گزارش «بیزنیس اینسایدر» یک تحلیلگر و کارشناس فنی به نام «روس یونگ» که در Display Supply Chain Consultants کار می‌کند، برخی از مشخصات آیفون ۱۳ را منتشر کرد و براساس این گزارش نسخه ۱۳ آیفون از صفحه نمایش ProMotion استفاده خواهد کرد و به همین دلیل حساسیت و شفافیت بسیار بالایی خواهد داشت.

آیفون ۱۳ همچنین در دو نسخه ۵٫۴۲ و ۶٫۰۶ اینچی و دو نسخه پیشرفته‌تر آن در اندازه‌های ۶٫۰۶ و۶٫۶۷ عرضه خواهد شد. دو تلفن همراه اول با دوربین دو لنزی و دو تلفن بعدی با دوربین‌های سه لنزی ساخته می‌شوند.

پیش از این اطلاعاتی درباره تلفن همراه آیفون ۱۲ هم منتشر شده بود که از جمله این اطلاعات قیمت این تلفن همراه جدید است. براساس این اطلاعات درز کرده آیفون ۱۲ در مدل‌های مختلفی عرضه شده و قیمت آن بین ۶۴۹ تا ۱۳۹۹ دلار خواهد بود.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل