معاون رییس‌جمهور: تامین اینترنت پُرسرعت برای تمامی مناطق کشور در دستور کار دولت قرار دارد

معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری گفت: تامین اینترنت پُرسرعت برای تمامی مناطق کشور در دستور کار دولت قرار دارد و عزم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌منظور تحقق این امر جزم شده است.

به گزارش داتیکا به نقل از ایرنا، سید صولت مرتضوی روز سه‌شنبه در جمع مردم روستای گزستان شهرستان کوهرنگ تاکید کرد: در این راستا دولت برای تقویت زیرساخت‌ها برنامه‌ریزی کرده است.
وی با اشاره به تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی مختلف و دستور رییس‌جمهور برای خدمات‌رسانی سریع و مطلوب در مناطق زلزله‌زده اندیکا خوزستان و کوهرنگ چهارمحال و بختیاری افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این طرح به‌خوبی و به‌ موقع حضور یافته و اقدامات مطلوبی ارائه داده است.
مرتضوی تصریح کرد: البته فصل سرما اجازه نداده تا سرعت خدمات‌رسانی برای تخریب و نوسازی تمامی واحدهای مسکونی آسیب‌دیده در مناطق زلزله‌زده کوهرنگ اقدام شود.
وی یادآور شد: امروز بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان کوهرنگ انجام شد و استاندار چهارمحال و بختیاری هم برای تسریع در ادامه و روند خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان دستوراتی را صادر کرد.
مرتضوی اظهار داشت: بهسازی، آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها، برق‌رسانی، کشیدن تلفن و تامین آب آشامیدنی از اقدامات مطلوبی انجام شده در روستای گزستان شهرستان کوهرنگ به‌شمار می‌رود که در زمان فعالیت جمهوری اسلامی انجام شده است.
 معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری به‌مدت یک‌روز از مناطق زلزله‌زده و محروم شهرستان کوهرنگ بازدید می‌کند.
برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست