مکالمات درون شبکه تلفن همراه در مناطق سیل زده رایگان شد

مکالمات درون شبکه همراه اول و ایرانسل در شهرها و روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان رایگان شد.

به گزارش  داتیکا به نقل از ایسنا، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان جنوب کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرد که در راستای مسؤولیت اجتماعی و تسهیل ارتباطات در آن مناطق، کلیه مکالمات درون شبکه (به مقصد همراه اول و تلفن ثابت) تا پایان روز جمعه ۲۷ دی ماه در شهرهای کنارک، نیک شهر، فنوج، قصرقند، چابهار، سرباز، میرجاوه و دلگان و روستاهای این مناطق رایگان است.

گفتنی است پیش از این همراه اول در مواجهه با حوادث غیرمترقبه استان های مختلف کشور نیز امکان برقراری مکالمات رایگان را برای مشترکان درگیر، فراهم کرده بود.

اپراتور دوم تلفن همراه هم اعلام کرد مکالمه‌های درون شبکه تمامی مشترکان ایرانسل در مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان، تا پایان روز چهارشنبه ۲۵ دی ماه رایگان است.

ایرانسل، اعلام کرد با هدف تسهیل ارتباطات و کمک به کاهش آلام سیل‌زدگان عزیز اهل استان سیستان و بلوچستان، تمامی مکالمه‌های درون شبکه ایرانسل از آغاز بامداد امروز ۲۳ دی، تا پایان روز چهارشنبه ۲۵ دی ماه در مناطق آسیب‌دیده از سیل، از جمله میرجاوه، فنوج، کنارک، نیکشهر، قصرقند، دلگان، چابهار و سایر مناطق سیل‌زده و روستاها و جاده‌های اطراف رایگان است.

با توجه به اعلام هشدار وقوع سیل، تیم فنی ایرانسل پیش از جاری شدن سیلاب، در مناطق آسیب دیده حضور یافته و با بررسی شرایط و رفع آسیب‌های احتمالی ناشی از سیل، بر حفظ پایداری شبکه و برقراری ارتباط در شرایط دشوار سیلاب، نظارت می‌کند. شبکه ایرانسل کماکان در حالت طبیعی و پایدار قرار دارد.

برچسب‌ها : ،،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری ارتباطات

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل