هدف دولت سیزدهم ساخت ایرانی قدرتمند بدون نگاه به خارج است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آینده کشور را روشن و آمید بخش تصیف کرد و گفت: نگاه دولت سیزدهم، کار و تلاش شبانه روزی برای ساختن ایرانی بزرگ و قدرتمند بدون نگاه به خارج است و در این مسیر همه مردم و جوانان باید به کمک دولت بشتابند.

به گزارش داتیکا به نقل از ایرنا، عیسی زارع پور، به نمایندگی از دولت سیزدهم و با حضور در رضوانشهر و پس از بازدید های میدانی از مراکز صنعتی، تولیدی و پروژه درحال احداث سدشفارود، در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: کشورایران و انقلاب اسلامی همواره مورد هجمه دشمنان و نظام های سلطه بوده است.

وی بیان کرد: این فشارها و مشکلاتی که تاکنون از سوی استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی بوده است، برای هرکشور و نظام دیگری اعمال میگردید تاکنون توان ایستادگی و مقابله نداشته و ساقط شده بود، ولی ایران اسلامی به برکت وجود جوانان خوب و خلاق توانسته کشور را بدون وابستگی و تکیه به بیرون و قدرت های بزرگ اداره کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امروز دشمن درصدد ایجاد فضای ناامیدی در سطح جامعه است و جوانان عزیز باحضور خود و بالا زدن آستین همت، برای مردم اعتماد و امیدآفرینی می کنند و اجازه نخواهند داد تا دشمن به اهداف خود دست یابد.

زارع پور در ادامه پس از شنیدن مشکلات و درد دلهای مردم گیلان افزود: رضوانشهر هم مانند سایر نقاط، از یک عقب ماندگی تاریخی رنج می برد و برای جبران آن نیاز به همکاری و فرصت است و با توجه به تلاش ها و اقدامات موجود که در دستور کار دولتمردان قرار گرفته، آینده کشور ایران بسیار روشن و آمید بخش است.

وی با اشاره به دست یابی جوانان و دانشمندان ایرانی به علوم مختلف گفت: امروز در زمینه های مختلف به موفقیت های بزرگی دست یافته ایم، ساخت و تولید واکسن کرونا از آن جمله است.

زارع پور جوانان ایرانی را یه سرو گردن بالا تر از جوانان سایر کشورها دانست و گفت: امروز در زمینه های مختلف علمی و صنعتی کشور، شاهد تحولات بسیار بزرگی هستیم که با دستان توانمند جوانان خلاق داخل کشور تحقق می یابد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات رضوانشهر که از زبان مردم و مسئولان این شهرستان بیان شد گفت: خط لوله گاز که از وسط شهر و زمین های کشاورزی رضوانشهر و پره سر عبور کرده است، مشکلاتی را برای مردم و ساکنان این مناطق ایجاد کرد که مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین در خصوص سایر موضوعات اعم از بلاتکلیفی زمین های تحت تصرف مردم در روستاها، موضوع سد شفارود و صنایع چوکای رضوانشهر گفت: موضوع اختلافات اراضی یک بحث تخصصی است که باید از مسیر قانونی دنبال و حل شود.

وی افزود: بلاتکلیفی پروژه سدشفارود در رضوانشهر موجب سردرگمی و نگرانی مردم شده است و امروز اجرای بسیاری از طرح های عام المنفعه دیگر در این شهرستان به این موضوع گره خورده است.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، دو بخش بنام های مرکزی و پره سر و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل