اخبار عمومی

همراه اول و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

همراه اول و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه تفاهم‌نامه‌ای را با هدف هوشمندسازی و پیاده‌سازی نظام توزیع مبتنی بر اینترنت اشیا به امضا رساندند.

به گزارش داتیکا به نقل از گجت نیوز، صبح روز شنبه ۱۹ مهر ۹۹ مراسم تفاهم‌نامه همکاری‌های سه جانبه میان شرکت ارتباطات مبین نت، موسسه خدمات رفاهی کارکنان اپراتور همراه اول و فروشگاه‎های زنجیره‌ای رفاه برگزار شد که از اهداف این تفاهم‌نامه به موضوع مشاوره، طراحی، توسعه و ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات اشاره شد. همچنین در این مراسم مهدی غیناقی (عضو هیئت‌مدیره همراه اول)، رضا سبحانی مطلق (مدیر موسسه خدمات رفاهی کارکنان همراه اول)، حسین طهرانی (مدیرعامل مبین نت) و رسول محمدی (مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه) حضور داشتند.

غیناقی، عضو هیئت مدیره همراه اول در این مراسم عنوان کرد پس از تفاهم‌نامه‌ای که با شهرداری در راستای توسعه اکوسیستم نوآوری شهری و راهکارهای شهر هوشمند امضا شد، موضوع این تفاهم‌نامه نیز در راستای تحول دیجیتال است. وی در ادامه افزود:

رسول محمدی، مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه نیز در این مراسم بیان کرد همراه اول یک نماد بنگاه اقتصادی چابک و پیشرو محسوب می‌شود. وی افزود فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه طی چند سال گذشته به عنوان یکی از رهبران صنعت خرده‌فروشی کشور در زمینه توزیع مدرن و سیستماتیک قدم‌های خوبی برداشته است، اما از آنجایی که در این حوزه به کمک سایر بنگاه‌ها نیاز داریم، اعتراف می‌کنیم که برای تحقق اهداف خود در این مسیر راه زیادی در پیش خواهیم داشت. رسول محمدی در ادامه اظهار کرد:

این چندمین تفاهم‌نامه است که با همراه‌اول به امضا می‌رسانیم. با توجه به این که یکی از بندهای تفاهم‌نامه «هوشمندسازی و توزیع بر بستر شبکه‌هایIOT » است و شرکت بزرگی نظیر «والمارت» نیز دو سه سال است که در این حوزه گام برداشته، امیدواریم بتوانیم با کمک‌های همراه اولی‌ها در لبه تکنولوژی این صنعت قرار گیریم.

شرکت مبین نت به عنوان متولی خدمات سازمانی در گروه همراه اول طبق این تفاهم‌نامه متعهد شد تا تمامی ارتباطات مبتنی بر تکنولوژی‌های روز دنیا طی دو فاز به فروشگاه‌های زنجیره‎‌‌ای رفاه را تامین کند. برای فاز دوم این همکاری نیز خدماتی در نظر گرفته شده است که از جمله آنها می‌توان به ارائه پهنای باند اینترنت اختصاصی، سرویس‌های شبکه‌های VPN/APN، خدمات مرکز داده (رایانش ابری اختصاصی)، پنل پیامکی اختصاصی در فاز نخست و ارائه وای فای مدیریت شده، VoIP سازمانی، پلتفرم تبلیغاتی دیجیتال، هوشمندسازی انبارها و یخچال‌های نگه‌داشت و توزیع بر بستر شبکه‌های IoT و سیم کارت‌های سازمانی با مکالمه درون شبکه‎‌ای رایگان اشاره کرد.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل