هوش مصنوعی به بهبود بیماران کرونایی کمک می‌کند

سرویس سلامت ملی انگلیس از هوش مصنوعی برای کمک به بهبود بیماران کرونا و کاهش زمان بستری شدن آنها در بیمارستان استفاده می‌کند.

به گزارش داتیکا به نقل از فارس، سرویس سلامت ملی انگلیس از هوش مصنوعی برای کمک به بهبود بیماران کرونا و کاهش زمان بستری شدن آنها در بیمارستان استفاده می‌کند.

«NHSX» شاخه نوآوری دیجیتال خدمات بهداشتی این کشور، در حال حاضر دسترسی بیمارستان‌ها و دانشگاه‌های سراسر کشور را به پایگاه داده ملی تصویربرداری قفسه سینه ویروس کرونا (NCCID) برای کمک به تسریع در تشخیص ویروس و کمک به کاهش فشار بر روی بخش خدمات بهداشتی فراهم کرده‌ است.

شاخه نوآوری دیجیتال خدمات بهداشتی انگلیس یک پایگاه داده از اسکن‌ها را برای بهبود وضعیت بیماران مبتلا به ویروس کرونا و انجام دوره‌های درمانی سریع‌تر، تهیه کرده است.

قرار است از هوش مصنوعی برای بهبود درمان بیماران کووید ۱۹ و کوتاه شدن مدت اقامت آنها در بیمارستان استفاده شود؛ بستری مجدد بیماران در بیمارستان‌ها یا طولانی شدن اقامت آنها یکی از چالش‌های جدی نظام‌های بهداشت و درمان در سراسر جهان است که هزینه‌های زیادی را نیز تحمیل می‌کند.

این روند پزشکان را قادر می سازد تا برنامه‌های درمانی را سریعتر و موثرتر انجام دهند و به آنها امکان می‌دهد دقیقتر پیش بینی کنند که چه بیمارانی ممکن است در شرایط بحرانی قرار بگیرند.

«NHSX» شاخه نوآوری دیجیتال خدمات بهداشتی این کشور در سرویس سلامت ملی به منظور ارتقاسطح استاندارد مراقبت، پایگاه داده‌ای از اسکن‌ها را برای خدمات بهتر به بیماران گردآوری کرده است.

طبق گفته وزارت بهداشت و مراقبت های اجتماعی، بانک اطلاعات ملی تصویربرداری قفسه سینه (NCCID) اکنون به بیمارستان‌ها و دانشگاه‌های سراسر کشور که از تصاویر برای ردیابی الگوها و نشانگرهای بیماری استفاده می‌کنند، گسترش یافته است.

این روش با گردآوری بیش از ۴۰ هزار سی تی اسکن و MRI از بیش از ۱۰ هزار بیمار در سراسر کشور گرفته شده در طی همه گیری ایجاد شده است.

پزشکان در بیمارستان Addenbrooke در کمبریج در حال حاضر در حال ساخت الگوریتمی بر اساس تصاویر NCCID هستند تا به آنها کمک کند تا تشخیص دقیق‌تری از بیماران را هنگام مراجعه به بیمارستان با علائم بالقوه کووید ۱۹ ارائه دهند.

 

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،لبه دانش

آخرین اخبار

فهرست