واگذاری اینترنت پرسرعت VDSL به تهرانی‌ها

«محمدجواد آذری جهرمی» روز دوشنبه در صفحه اینستاگرام خود گزارش کاری از روند سرعت اینترنت به مردم ارائه کرد. وی گفت: شبکه اینترنت خانگی  برابر سرعت با ADSL یا همان شبکه VDSL در تهران با سرعت خوبی در حال نصب است.

به گزارش داتیکا به نقل از ایرنا، وزیر ارتباطات در گزارشی به مردم اعلام کرد که واگذاری اینترنت خانگی با چهار برابر سرعت در تهران آغاز شده و اکنون ۶۲ هزار مشترک آن را دریافت کرده‌اند و بقیه مراحل به سرعت در حال انجام است.

وی افزود: امروز بازدیدهای میدانی از مراحل نصب تجهیزات شرکت های مخابرات ایران و شاتل در تهران داشتم و از نزدیک در جریان کار قرار گرفتم. نیاز به هماهنگی بیشتر با شهرداری تهران دارند که فردا برای حل مشکلات به شهرداری خواهم رفت تا با مساعدت شهردار تهران، کار سرعت بیشتری بگیرد.

وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: اکنون مخابرات ایران برای ۲۴۸ هزار مشترک ظرفیت دایر کرده که ۶۲ هزار ظرفیت واگذار شده است. البته ۱۵۰ هزار مشترک مخابرات ایران در تهران درخواست ارتقا داده اند که واگذاری به بقیه هم با سرعت در حال انجام است.

وی اشاره کرد: شرکت شاتل نیز برای ۱۰ هزار مشترک، خدمات پر سرعت جدید دایر کرده که ظرف هفته آینده به مشترکین واگذار می‌شود.

 

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،خبر ویژه

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل