ورود شرکت دوربین‌سازی Canon به بازار تلفن همراه

بر اساس اطلاعاتی که اخیرا لو رفته است، شرکت Canon قصد دارد وارد بازار دوربین گوشی‌های هوشمند شود و درصدد همکاری با یک سازنده موبایل است.

به گزارش داتیکا به نقل از گجت‌نیوز، طی سال‌های گذشته، شاهد همکاری بسیاری از تولیدکنندگان دوربین نظیر زایس، لایکا و هاسل‌بلاد با برندهای سازنده گوشی‌های هوشمند بوده‌ایم. با این حال تاکنون رد پایی از کانن در بازار موبایل وجود نداشته است. اکنون خبرها حاکی از آن است که این شرکت نیز در پی همکاری با یک سازنده گوشی هوشمند است.

براساس اطلاعاتی که از Digial Chat Station (افشاگر معروف چینی در حوزه فناوری) به بیرون درز کرده، به‌زودی شاهد استفاده از فناوری و لنز کانن در گوشی‌های موبایل خواهیم بود. با اینکه هنوز مشخص نیست شرکت Canon با چه برندی در این زمینه همکاری خواهد داشت، اما بدون شک ورود این غول دوربین‌سازی به حوزه گوشی‌های هوشمند خبری هیجان‌انگیز است. در این میان، همکاری کانن با شرکت‌های چینی اوپو، ویوو، وان‌پلاس و شیائومی بعید به‌نظر می‌رسد، زیرا آنها در حال شراکت با دیگر برندهای سازنده دوربین هستند.

از سوی دیگر شرکت‌های سامسونگ، اپل، ایسوس، گوگل، هوآوی، آنر، ناتینگ، موتورولا و ریلمی شریک خاصی در این حوزه ندارند که احتمال همکاری کانن را با هر یک از آنها تقویت می‌کند. با این حال، سامسونگ، اپل و گوگل شرکت‌هایی نیستند که به‌دنبال چنین همکاری‌هایی باشند. با توجه به اینکه DCG، منبع افشاگر این مطلب در چین استقرار دارد، احتمالا یک شرکت چینی مانند آنر، ریلمی یا هوآوی با کانن برای تقویت دوربین گوشی‌های هوشمند خود همکاری خواهد داشت.

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل