پاسخ ایرانسل به گلایه از اتمام زودهنگام بسته‌های اینترنت

روابط عمومی اپراتور ایرانسل درباره اتمام زودهنگام بسته‌های اینترنت توضیح داد.

به گزارش داتیکا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته موضوعی از سوی یکی از کاربران توییتر مطرح شد که بر اساس آن بدون استفاده از حجم اینترنت بین‌الملل توسط مشترک، پیامک اتمام این حجم برای او ارسال شده است؛ این کاربر از این موضوع ابراز ناراحتی کرد و از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست پاسخگو باشد. وزیر نیز قول داد که این موضوع را پیگیری و پاسخ آن را اعلام کند.

در این رابطه، سعید کیایی، روابط عمومی اپراتور ایرانسل این مشکل در بسته‌های اینترنتی را رد کرد و گفت: تا کنون مشکل تمام شدن حجم بسته اینترنت مشترک بدون استفاده او در اینترنت ایرانسل وجود نداشته است. مشترکان می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن «ایرانسل من» میزان حجم مصرفی اینترنت داخلی و بین الملل خود را به تفکیک مشاهده کنند.

شایان ذکر است؛ به طور معمول مصرف حجم اینترنت برای برخی از سایت‌ها و سرور‌های داخلی به صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود و برای استفاده از سایت‌های خارجی هزینه این مصرف تمام‌ بهاست. حجم مجاز در هر بسته اینترنت که با تعرفه نیم‌بها برای استفاده در سایت‌های داخلی مصرف شود در هنگام خرید بسته اینترنت برای مشترک به صورت مجزا تعیین می‌شود.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

پوسته‌سازی در فضای مجازی

کارشناسان امنیتی و برنامه‌نویسان، پوسته‌سازی یا ایجاد یک نسخه کپی از پلتفرم اصلی را مخالف امنیت و…
آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری ارتباطات

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل