پخش مستقیم افتتاح پروژۀ توسعۀ فیبر نوری از لنز ایرانسل

ایرانسل، مراسم آنلاین افتتاح پروژۀ توسعه فیبر نوری با حضور وزیر ارتباطات، معاونین وزیر و رؤسای سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه، مدیرعامل ایرانسل و مدیران عامل دیگر اپراتورها را به صورت مستقیم از لنز، اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی خود، پخش می‌کند.

به گزارش داتیکا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مراسم آنلاین افتتاح پروژۀ توسعه فیبر نوری (FTTx) با حضور دکتر عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر صادق عباسی شاهکوه، معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، دیگر معاونین وزیر و رؤسای سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه، دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل و مدیران عامل دیگر اپراتورها، امروز دوشنبه 25 بهمن 1400، از ساعت 15 از تلویزیون اینترنتی لنز پخش می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند این مراسم را از طریق تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل و لینک اختصاصی http://lenz.ir/live/298853140 تماشا کنند.

وزیر ارتباطات در مراسم آنلاین افتتاح طرح‌های ارتباطی ایرانسل به مناسبت دهۀ فجر، شامل «آغاز راه‌اندازی لایۀ جدید فرکانسی ۲۳۰۰ مگاهرتز در شبکۀ پهن‌باند همراه ایرانسل» و «بهره‌برداری از پروژۀ توسعۀ ظرفیت مرکز سوییچ ایرانسل در اصفهان»، چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰، از ایرانسل برای پیشگامی در راه‌اندازی لایۀ جدید فرکانسی ۲۳۰۰ مگاهرتز تقدیر کرده بود و از سایر اپراتورها خواسته بود از اقدام ایرانسل الگو گرفته و گام‌های سریعتری برای اجرای پروژۀ مشابه در شبکۀ خود بردارند.

زارع‌پور در مراسم آنلاین هفتۀ گذشتۀ ایرانسل، از آغاز واگذاری پورت‌های فیبرنوری به مردم خبر داده بود و ابراز امیدواری کرده بود تا پایان دولت سیزدهم، واگذاری ۲۰ میلیون پورت فیبرنوری به مردم محقق می‌شود.

دکتر عیسی زارع‌پور، همچنین شب گذشته در صفحه اینستاگرام خود، اجرای طرح ملی توسعۀ فیبر نوری منازل و کسب و کارها را از بزرگترین پروژه‌های ملی در حوزه ارتباطات دانست و از افتتاح 500 هزار پورت فیبر نوری پرسرعت در مراسم امروز خبر داد.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور، در سال 1400 نیز مانند گذشته اقداماتی جهت توسعۀ فیبر نوری در شبکۀ خود داشته است.

برچسب‌ها : ،،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری ارتباطات

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل