کشورهایی که به کار در خانه حقوق بیشتر می دهند| ترجمه در جایگاه نخست

همزمان با پاندمی کرونا کارمندان مجبور شدند تا از خانه کار کنند اما در این میان کشورهایی هستند که به این نحوه کار روی خوش نشان داده اند و حقوق بیشتری را نسبت به کار سنتی معمول می پردازند.

به گزارش داتیکا به نقل از تحلیل بازار، «بیزنس اینسایدر» در گزارشی به بررسی مشاغل دورکار و کشورهایی که بیشترین حقوق را در این حوزه می پردازند، پرداخته است که درادامه می توانید بخوانید: یک مطالعه جدید نشان داده است که حقوق از راه دور در برخی از شهرها بالاتر از حقوق دفتری و معمول است.

تأثیر مهلک بیماری همه گیر کووید ۱۹ باعث شد که کارمندان مستقر در دفتر مجبور شوند به سرعت به مدل های دورکاری روی بیاورند. اکنون، هم کارفرمایان و هم کارمندان مزایا و فرصت هایی را می بینند که چنین مدل هایی می توانند فراهم کنند که با آن در طولانی مدت کار کنند. یک مطالعه جدید نشان داده است که در برخی از شهرها، این مساله به معنای پول بیشتر برای کارمندان است.

سازمان های بزرگی از جمله، Spotify، Twitter و Salesforce  درحال انتقال به مدل های کاری انعطاف پذیر هستند از طرفی هم فضای اداری خود را کاهش داده اند. مدیر عامل فیس بوک، مارک زاکربرگ، اخیراً گفت: حدود ۵۰ درصد از کارکنان آن می توانند ظرف ۵ تا ۱۰ سال آینده از راه دور کار کنند. بدون شک، وقتی برخی از افراد به دنبال حرکت شغلی بعدی خود هستند، کار از راه دور را به دلیل انعطاف پذیری آن، گزینه جذاب تری می دانند.

طبق داده های اخیر Harvey Nash، یک مشاور جهانی درحوزه استخدام، بیش از سه چهارم (۷۹ درصد) کارمندان فناوری انگلستان – معادل بیش از یک میلیون نفر که در این بخش کار می کنند – ترجیح میدهند در خانه به کار خود ادامه دهند.
اما برای کسانی که به دنبال تغییر شغل در یک محیط کار از راه دور هستند، بهترین مکان ها کجا هستند؟
یک مطالعه جدید توسط Jobbland.se (موتور جستجوی سوئدی در حوزه شغل)، کشورهایی را پیدا کرد که نسبت به گروه سنی کار خود، چه  مشاغل دورکاری وجود دارند. همچنین تحلیل شد که کدام صنایع بیشترین مشاغل دورکاری را تبلیغ می کنند و کدام شهرها برای مشاغل غیر دفتری که تبلیغ می شوند میزان حقوق  بیشتری پرداخت می کنند.

کدام کشورها مشاغل دورکاری را بیشتر ارائه می دهند؟
بر اساس مشاغلی که در مارس ۲۰۲۱ در لینکدین تبلیغ می شود، افرادی که در ایالات متحده زندگی می کنند فرصت بیشتری برای یافتن مشاغل غیر اداری و سنتی معمول پیدا می کنند، در حالی که ۱۱۳ درصد مشاغل ارائه شده نسبت به جمعیت شاغل آن دور کار است. با وجودی که در مقایسه، فرصت های کار از راه دور در انگلستان تقریباً به نصف کاهش می یابد، اما این کشور همچنان بالاترین تبلیغ کننده شغل غیر اداری در میان کشورهای اروپایی است.

کدام صنایع موقعیت های کاملاً دورکاری بیشتری دارند؟
صنعت ترجمه با داشتن گزینه ای برای کار در یک محیط دورکار، در رتبه یک قرار دارد که احتمالاً موقعیت هایی در این زمینه (۹۱ درصد) را ارائه می دهد. ویرایش و نگارش (۵۶ درصد)، مشاغل حقوقی (۵۳ درصد) و توسعه نرم افزار (۴۷ درصد) نیز از جمله بالاترین صنایعی هستند که احتمالاً مشاغل دورکاری را ارائه می دهند. در حالی که بخش ورزش و تناسب اندام (۲۱ درصد) و ساخت (۱۵ درصد) از کمترین موارد هستند.

کدام شهرها برای کار از راه دور حقوق بیشتری پرداخت می کنند؟۵
طبق این مطالعه، کارمندان مستقر در سانفرانسیسکو می توانند از مزایای حقوق بالا برای کار از راه دور و غیر از آن بهره مند شوند. اما، این شهر متوسط ​​حقوق بالاتری را برای مشاغل کار از راه دور که تبلیغ می شوند ارائه می دهد. در حال حاضر در حوزه مشاغل دورکار ۳۱ هزار ۵۰۸ دلار بیشتر در شهر کالیفرنیا پرداخت می شود. در اوتاوا، کانادا، به مشاغل کار از خانه به طور متوسط ​​ ۱۲ هزار و ۴۹۹ دلار بیشتر از مشاغل اداری پرداخت می کنند. در همین حال، لیون بیشترین مبلغ را برای کار از راه دور بیشتر از کار غیر از راه دور در اروپا پرداخت می کند. در سیدنی نیز تفاوت در حقوق بین مشاغل از راه دور و غیر از آن وجود دارد اما این شهر استرالیا با تنها ۲ درصد افزایش در حقوق مشاغل از راه دور کمترین در میان شهرهای پرجمعیت است.

برچسب‌ها : ،،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،کسب و کار

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل