گوشی اوپو A8 از راه رسید

اوپو A8 در معرض دید عموم قرار گرفت. این گوشی هوشمند با قیمت ۱۷۱ دلار به فروش می‌رسد.

شرکت Oppo در کنار گوشی اوپو A91، از گوشی اوپو A8 نیز رونمایی کرد. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش کشیده، باتری با ظرفیت بالا و میزان حافظه داخلی بالا بهره می‌برد. این دستگاه در کشور چین به فروش می‌رسد و قیمت آن برابر با ۱۷۱ دلار است. اوپو A8 به صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ دی پلاس مجهز شده که دارای حالتی برای محافظت از چشم کاربر در برابر نور آبی است. نسبت نمایشگر به بدنه این گوشی هوشمند به ۸۹ درصد می‌رسد.

قدرت گوشی اوپو A8 توسط چیپست مدیاتک هلیو P35 تامین می‌شود. این پردازنده را ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کند. کاربران می‌توانند در این دستگاه از کارت حافظه خارجی استفاده کنند. این دستگاه دارای ColorOS 6 برپایه سیستم عامل اندروید ۹٫۰ پای است. انرژی آن را یک باتری ۴۲۳۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که تا ۱۴ ساعت پخش ویدیو به صورت آنلاین و ۷ ساعت بازی آنلاین قادر به همراهی کاربر است.

در برش قطره‌ای نمایشگر این دستگاه یک سنسور ۸ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی قرار گرفته است. پنل پشتی آن دوربین اصلی سه گانه به همراه فلاش LED را همراهی می‌کند. سنسور اصلی این دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بوده که توسط سنسورهای ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود. این گوشی هوشمند از دو سیمکارت و شبکه ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می‌کند. از سایر مشخصات آن می‌توان به بلوتوث ۴٫۲، GPS، پورت microUSB 2.0، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی اشاره کرد.اوپو A8 با قیمت ۱۷۱ دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. این دستگاه در رنگ‌های مشکی و Azure به فروش می‌رسد. این دستگاه هم اکنون در کشور چین قابل سفارش بوده و از تاریخ ۲۶ دسامبر در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. اوپو به عرضه این گوشی هوشمند در خارج از چین اشاره‌ای نکرده است.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،نقد و نظر

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل