آذری‌جهرمی:پوشش اینترنت در استان هرمزگان به ۹۰ درصد رسید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: پوشش اینترنت در استان هرمزگان به ۹۰ درصد رسید و دولت به وعده خود در این زمینه عمل کرد.

به گزارش داتیکا به نقل از ایرنا، «محمدجواد آذری جهرمی» در حساب اینستاگرام خود نوشت: آخر شهریور۹۹ به مردم هرمزگان قول دادم که اتصال روستاهایشان به اینترنت تا بیستم اسفند از میانگین کشوری بالاتر خواهد رفت.

وی با بیان اینکه فقط پنج درصد بشاگرد اینترنت داشت، خاطرنشان‌کرد: امروز پوشش استان هرمزگان هم به ۹۰ درصد رسید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امسال برای دومین بار در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۹ و ۲۰ اسفندماه به شرق و مرکز هرمزگان سفر کرد تا شاهد روند تکمیلی فرآیند طرح‌های ارتباطی در این استان باشد.

شهرستان بشاگرد و روستاهای آن در روزهای اخیر، مرکز توجه مسئولان حوزه ارتباطات برای برقراری اتصال به اینترنت بوده است. تیم فنی مستقر در این منطقه از ۴ ماه اقدامات مهمی برای محرومیت زدایی از بشاگرد و برقراری عدالت ارتباطی انجام دادند و به همین واسطه امروز پوشش بشاگرد از متوسط کشوری بالاتر رفته و می‌توان گفت بشاگرد از محرمیت ارتباطی خارج شده است.

برای اتصال روستاهای باقی‌مانده در این منطقه ۱۰ روز زمان در نظر گرفته شده تا با احداث ۲۲ سایت، قبل از آغاز سال جدید تمامی روستاهای این منطقه به اینترنت متصل شوند.

در این مدت ۱۸۵ سایت در استان نصب و ارتقاء داده شد که در شهرستان‌های مختلف همچون بشاگرد، بندرعباس، حاجی آباد، بندرلنگه، بستک، رودان و سایر شهرستان‌ها نصب می‌شود.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست