آنر مجیک ۵ آلتیمیت با باتری انقلابی سیلیکون-کربنی وارد بازار شد

گوشی آنر مجیک ۵ آلتیمیت با یک باتری متفاوت و جذاب رونمایی شد. Honor Magic 5 Ultimate به یک باتری انقلابی سیلیکون-کربنی مجهز خواهد بود.

به گزارش داتیکا به نقل از گجت نیوز، شرکت آنر در کنگره جهانی موبایل بارسلونا که هفته گذشته برگزار شد، از سه گوشی خانواده Magic 5 به نام‌های آنر مجیک ۵، آنر مجیک ۵ پرو و آنر مجیک ۵ لایت رونمایی کرد. اما امروز یک عضو جدید به این خانواده اضافه شد که یک ویژگی انقلابی را ارائه می‌کند. آنر مجیک ۵ آلتیمیت، نام این نسخه جدید است که غول چینی آن را همراه با یک باتری انقلابی سیلیکون-کربن عرضه خواهد کرد.

اما چه چیزی باعث شده این باتری جذاب و انقلابی باشد؟ باتری به‌کار رفته در زیر قاب این گوشی از نوع سیلیکون-کربن است که می‌تواند ۱۲.۸ درصد چگالی انرژی بالاتری را نسبت به باتری لیتیومی نسخه معمولی آنر مجیک ۵ و ۵ پرو ارائه کند. به‌لطف همین فناوری، به‌جای یک باتری ۵،۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، ظرفیت باتری این گوشی به ۵،۴۵۰ میلی‌آمپر ساعت افزایش پیدا کرده است. این باتری با توان ۶۶ واتی به‌صورت سیمی و ۵۰ واتی به‌صورت بی‌سیم شارژ می‌شود.

سایر مشخصات گوشی آنر مجیک ۵ آلتیمیت

پرچمدار خاص آنر از بالارده‌ترین مشخصات فنی بازار بهره می‌برد. یک نمایشگر ۶.۸۱ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش انطباق‌پذیر ۱۲۰ هرتزی در جلوی این گوشی قرار دارد. نمایشگری که گواهی IMAX Enhanced را دریافت کرده و +HDR10 را هم ارائه می‌کند.

بدنه این گوشی مثل تمام پرچمداران بازار از گواهی ضد آب و گرد‌وغبار IP68 بهره می‌برد. استحکام بدنه این گوشی فوق‌العاده است. در گوشه سمت چپ این نمایشگر یک حفره دکمه‌ای برای حضور دوربین سلفی گوشی تعبیه شده و روی قاب پشتی آن هم شاهد حضور ماژول دوربین در مرکز بدنه هستیم.

در اینجا سه دوربین حضور دارد که شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی پریسکوپی با زوم ۱۰۰ برابری می‌شود. در جلوی این گوشی هم یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با یک دوربین تشخیص سه‌بعدی حضور دارند. ضمناً هم دوربین پشتی و هم جلویی گوشی می‌توانند با وضوح 4K فیلمبرداری کنند.

زیر قاب این گوشی چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام حضور دارد که ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. آنر در این گوشی از چیپ RF، چیپ امنیت و چیپ نمایشگر اختصاصی خودش نیز استفاده کرده است.

از دیگر امکانات این گوشی باید به سیستم عامل اندروید ۱۳ با پوسته سفارشی Magic UI 7.1، اتصال 5G، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۲، پورت USB-C و پورت NFC اشاره کرد.

 

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل