آنر X20 5G با چیپست دیمنسیتی ۹۰۰ و نمایشگر ۱۲۰ هرتز معرفی شد

آنر در کنار رونمایی از گوشی های هوشمند سری مجیک ۳ از آنر X20 5G با بهره مندی از چیپست دیمنسیتی ۹۰۰، نمایشگر با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و شارژر ۶۶ واتی رونمایی کرد.

به گزارش داتیکا به نقل از دیجیاتو، آنر X20 5G از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی LCD با رزولوشن +FullHD بهره می‌برد. روزنه مخصوص دوربین سلفی آن در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر قرار دارد و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

در قلب تپنده این موبایل چیپست دیمنسیتی ۹۰۰ جای گرفته و کاربران موبایل جدید آنر را با رابط کاربری مجیک UI 4.2 مبتنی بر اندروید ۱۱ در اختیار خواهند داشت.


موبایل جدید آنر در سه پیکربندی حافظه شامل ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگبایت حافظه داخلی، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و در نهایت ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه می شود. با این وجود این موبایل جدید از رم مجازی نیز پشتیبانی می کند که با استفاده از حافظه داخلی گوشی رم آن تقریبا ۲ گیگابایت افزایش می دهد.


در پنل پشتی دستگاه نیز ماژول دایره ای شکل دستگاه قابل رویت است که سه دوربین در خود جای داده است. آنر X20 5G مجهز به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است.

این گوشی هوشمند دارای EIS بوده و از ضبط دو طرفه پشتیبانی می کند و کاربران می توانند با کمک آن ویدیوها را با دوربین جلو و عقب دستگاه به صورت همزمان ضبط کنند.


موبایل جدید با باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژر ۶۶ واتی عرضه می شود که با کمک آن دستگاه در عرض ۱۵ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ می شود.

از دیگر ویژگی های موبایل مذکور می توان به جک هدفون ۳.۵ میلی متری، پورت USB-C، اسکنر اثر انگشت در لبه کناری دستگاه و پشتیبانی از شبکه ۵G اشاره کرد.

آنر X20 5G در سه ترکیب رنگ به بازار عرضه میشود. قیمت نسخه ۶ گیگابایتی/۱۲۸ گیگابایتی ۲۹۵ دلار، نسخه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۳۴۰ دلار و درنهایت نسخه قدرتمندتر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۳۸۵ دلار است.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست