آپدیت تلگرام ۷.۹.۰ منتشر شد؛ تنظیم سرعت پخش ویدیو و ویژگی‌ها جذاب دیگر

آپدیت تلگرام ۷.۹.۰ – Telegram 7.9.0منتشر شد. در این به‌روزرسانی بزرگ شاهد اضافه شدن ویژگی‌های جالبی همچون تنظیم سرعت پخش ویدیو، به اشتراک گذاشتن صفحه گوشی به همراه صدا و … هستیم.

به گزارش داتیکا به نقل از گجت نیوز، امروز شاهد انتشار یک به‌روزرسانی مهم برای تلگرام بودیم. آپدیت تلگرام ۷.۹.۰ باعث اضافه شدن برخی ویژگی‌های جدید به این پیام رسان محبوب شده است. مهم‌ترین تغییر انجام شده مربوط به نسخه دوم تماس تصویری گروهی است.

آپدیت تلگرام 7.9.0

در این نسخه ۳۰ نفر می‌توانند در تماس تصویری گروهی شرکت کنند و دوربین‌ها و نمایشگر‌های خود را برای ۱۰۰۰ تماشاگر به اشتراک بگذارند. تلگرام به شوخی اعلام کرد که این رویه را تا جایی ادامه می‌دهد که تمامی انسان‌ها بتوانند در یک تماس تصویری گروهی شرکت کنند.

در آپدیت تلگرام ۷.۹.۰ شاهد نسخه دوم پیام‌های ویدیویی نیز هستیم. در این نسخه شاهد افزایش رزولوشن پیام‌های تصویری دایره‌ای تلگرام هستیم و با ضربه زدن روی پیام می‌توانید اندازه دایره ویدیو را بزرگتر کنید. شما همچنین می توانید پیام ویدیویی را متوقف کرده یا به سرعت به جلو بزنید.

آپدیت تلگرام 7.9.0کاربران همچنین می‌توانند ویدیو‌های ارسال‌ شده در Telegram را با سرعت‌های ۱.۵X، ۰.۵X و یا ۲.۰X تماشا کنند؛ البته نسخه اندرویدی از سرعت ۰.۲X نیز پشتیبانی می‌کند. در آپدیت جدید حتی می‌توانید بدون اینکه موسیقی در حال پخش قطع شود، پیام صوتی صبط کنید.

تماس تصویری دو نفره در آپدیت تلگرام ۷.۹.۰ اکنون به کاربران اجازه می‌دهد تا محتوای نمایشگر خود را به همراه صدا به اشتراک بگذارند. همچنین گزینه زمانی دیگری به پیام‌های خود محو شونده اضافه شده است که سبب می‌شود پیام ارسالی پس از یک ماه به صورت خودکار حذف شود. شما همچنین می‌توانید پیش از فرستادن یک تصویر، با دقت زیاد شروع به نقاشی کشیدن روی آن کنید.

آپدیت تلگرام 7.9.0

از دیگر تغییرات این آپدیت بزرگ تلگرام می‌توان به انیمیشن‌های بیشتر در صفحه رمز عبور، ایموجی‌های متحرک، انیمیشن جدید برای پیام‌های ارسالی در چت نسخه اندروید و اضافه شدن گزینه جدید ریست کردن رمز عبور در تنظیمات برنامه اشاره کرد. ویژگی ریست کردن رمز به کاربر کمک می‌کند حتی در صورتی که ایمیل ریکاوری نداشته باشد، پس از ۷ روز رمز عبور خود را تغییر دهد.

آپدیت تلگرام 7.9.0

علاوه بر ویزگی‌های اشاره شده، شاهد یکپارچه شدن تلگرام با برنامه دوربین iOS هستیم تا کاربران بتوانند در هنگام استفاده از برنامه از دوربین‌های زوم و واید اپل نیز استفاده کنند.

آپدیت تلگرام ۷.۹.۰ هم اکنون از طریق گوگل پلی، اپ استور و سایر فروشگاه‌های نرم افزاری معتبر در دسترس کاربران قرار گرفته است.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

همکـاری دو سر سـود

داتیکا-به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های جهانی، تلگرام طی چند سال گذشته به فناوری بلاک‌چین نیز توجه داشته…

تلگرام رفع فیلتر شد؟

اخباری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه تلگرام رفع فیلتر شده است. به گزارش داتیکا،…

خالص سازان «پرمیوم» سوار

برخی نمایندگان مجلس یازدهم با اکانت پرمیوم تلگرام، فعالیت می‌کنند و استوری می‌گذارند اکثر چهره‌های اصولگرا و…
آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست