آیا IGTV اینستاگرام حذف می‌شود؟

اخبار و گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که احتمالا یکی از قابلیت‌های کم‌کاربرد اینستاگرام به زودی حذف خواهد شد.

به گزارش داتیکا به نقل از ایسنا، یکی از قابلیت های جدید و محبوب اینستاگرام، IGTV بود که در ژوئیه سال ۲۰۱۸ میلادی به پلتفرم این شبکه اجتماعی پرطرفدار اضافه شد و کاربران فراوانی را به سمت و سوی خود جلب کرد. در واقع این قابلیت به کاربران اینستاگرام اجازه می‌داد تا به تماشای ویدیوهای طولانی‌تر از یک دقیقه نیز بپردازند.

بر اساس گزارش های منتشر شده در وب سایت phonearena، به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، قابلیت IGTV در اینستاگرام به منظور رقابت با شبکه اجتماعی یوتیوب که هم اکنون بزرگترین پلتفرم ویدیویی در جهان به شمار می رود، اضافه شد.

حالا به نظر می رسد که اینستاگرام قصد دارد تغییر و تحولات جدیدی را در پلتفرم خود در رابطه با این قابلیت محبوب ایجاد کند و آن نیز حذف آیکون IGTV در قسمت بالا سمت راست صفحه اصلی این شبکه اجتماعی است.

اینستاگرام در پاسخ به سوال گزارشگر وب سایت تک کرانچ در این خصوص خاطرنشان کرده است: از آنجایی که خیل عظیمی از کاربران از ویدیوهای IGTV تنها در قسمت Explore یا Feed اینستاگرام استفاده و تماشا می کنند و تعداد بسیار کمی از آنها با کلیک بر روی آیکون اختصاصی آن در گوشه سمت راست و بالای این اپلیکیشن به تماشای ویدیوهای آن می پردازند، می خواهیم این آیکون را که مورد استفاده کاربران نیست، حذف کنیم.

بدین ترتیب به نظر می رسد که دیگر اپلیکیشن جداگانه و مستقل IGTV  اینستاگرام نیز کاربردی نداشته باشد و پشتیبانی از آن به زودی از سوی این شرکت پایان یابد.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری ارتباطات

آخرین اخبار

فهرست