استقرار مینی‌بوس‌های اینترنتی در برخی نقاط شهر تهران

مدیر محصول سرویس هم‌خط تپسی درباره جزئیات و نخوه استفاده از سرویس هم‌خط این شرکت توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش داتیکا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی سیلاوی مدیر محصول سرویس هم‌خط تپسی، درباره جزئیات این سرویس اظهار کرد: سرویس هم‌خط تپسی از اواخر مهرماه امسال آغاز به کار کرده است.

مدیر محصول سرویس هم‌خط افزود: این سرویس که بر پایه استفاده از خودرو‌های پرظرفیت مانند مینی‌بوس و اتوبوس طراحی شده، با هزینه اقتصادی و کاربری آسان، جایگزین مناسبی برای حمل و نقل عمومی به شمار می‌رود.

او گفت: در شرایط شیوع کرونا تنها تا نصف ظرفیت خودرو، بلیط فروخته می‌شود تا با حفظ فاصله فیزیکی ایمن بین مسافران و الزام استفاده از ماسک برای راننده و مسافر، سفری ایمن انجام شود.

سیلاوی بیان کرد: کاربران این سرویس می‌توانند از طریق اپلیکیشن تپسی، به تعداد مورد نظرشان بلیط تهیه کنند و راس ساعت مشخص شده، در ایستگاه مورد نظر سوار مینی‌بوس شوند.

مدیر محصول سرویس هم‌خط تپسی افزود: این سرویس در حال حاضر در خطوطی همچون مسیر‌های رفت و برگشت دریاچه چیتگر-ونک، دهکده المپیک-ونک، جنت‌آباد-ونک، میدان شاهد (تهرانپارس) -ونک و فلکه دوم تهرانپارس-ونک فعالیت می‌کند.

او ادامه داد: همچنین از زمان راه‌اندازی این سرویس فاصله زمانی ساعات حرکت مینی‌بوس‌های هم‌خط از مبدا‌های ذکر شده به ۱۵ دقیقه رسیده و در آینده نزدیک خطوط دیگری نیز به این سرویس اضافه شده و گستره سرویس‌دهی هم‌خط تپسی افزایش پیدا می‌کند.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست