اخبار عمومی

اعطای تندیس زرین حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به شاتل

گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل، موفق شده بود با طراحی فرآیندهای مبتنی بر مشتری‌مداری و برنامه‌ریزی‌های مستمر برای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در سال‌های گذشته به صورت متوالی تندیس سیمین این رویداد را به خود اختصاص دهد. در این راستا و در سال ۱۳۹۸ به عنوان تنها شرکت فعال در حوزه‌ی ارتباطات ثابت در ایران تندیس زرین حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را به دست آورده است.

به گزارش داتیکا به نقل از روابط عمومی شاتل، این تندیس پس از انجام ارزیابی‌ها و بررسی‌های مستمر و برگزاری جلسات متعدد، از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده و تولیدکننده به شاتل اعطا شده است.

همه‌ساله انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با پشتیبانی وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به آن دسته از واحدهای تولیدی و خدماتی که برای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان فعالیت موثری انجام داده‌اند، براساس ضوابط و درصورت احراز شرایط، گواهی‌نامه و تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان اعطا می‌کند.

گفتنی‌ست اهدای تندیس زرین شاتل در تاریخ ۲۵ آذرماه ۱۳۹۹توسط دکتر عباس تابش معاون وزیر صنعت و رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و با حضور معاونین و اعضای شورای سیاست‌گذاری این سازمان، به شاتل اهدا و توسط احمدرضا نخجوانی مدیرعامل شاتل دریافت گردید.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست