افزایش سهم رایتل از بازار اپراتورهای ارتباطی

گزارش آمار سالانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نشان از رشد سهم رایتل از بازار مشترکین اپراتورهای تلفن همراه کشور دارد.

به گزارش داتیکا به نقل از روابط عمومی رایتل،  طبق آخرین گزارش آماری ارایه شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور به عنوان نهاد حاکمیتی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، شرکت خدمات ارتباطی رایتل در سال ۱۳۹۹ و در شرایط مواجهه با بحران کرونا، توانست مشترکین خود را افزایش دهد.

مقایسه گزارش اخیر رگولاتوری حوزه ارتباطات (تا پایان سه ماهه چهارم سال ۱۳۹۹) با گزارش قبلی این نهاد که تغییرات میزان مشترکین تا پایان سه ماهه چهارم سال ۱۳۹۸ را ارایه کرده، نشان می‌دهد برند رایتل با اقبال بیشتری از سوی جامعه روبرو شده به نحوی که سهم بازار آن طی مدت مورد اشاره به میزان ۰/۰۴۵ درصد رشد داشته است.

این رویه در پاییز و زمستان ۹۹ نیز ادامه یافته و رایتل در این بازه زمانی ۰/۱۸۴ رشد را در بازار اپراتورهای تلفن همراه، از آن خود کرد. ارایه سراسری طرح مکالمه درون شبکه رایگان، طرح‌های مناسبتی متنوع، سرعت و کیفیت اینترنت و بسته‌های مقرون به‌صرفه را می‌توان از جمله عوامل جهش سهم بازار رایتل نسبت به رقبا برشمرد.

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری ارتباطات

آخرین اخبار

فهرست