اقدام ویژه ایرانسل برای مقابله با شیوع کرونا

داتیکا، زنگ خطر کرونا در ایران به صدا درآمده است و وزارت بهداشت اعلام وضعیت فوق العاده کرده است. بنا بر آمارهای رسمی تا این لحظه ۶۰ نفر در کشور به این ویروس مبتلا شده اند و از این تعداد حداقل ۸ نفر درگذشتند.

در بسیاری از شهرهای کشور مدارس و دانشگاه ها در روزهای چهار شنبه و پنجشنبه تعطیل شده اند و توصیه های اکید برای خارج نشدن از خانه ادامه دارد.از هموطنان خواسته شده تنها در موارد ضروری در اماکن شلوغ حاضر شوند و گروه های خطر مانند دیابتی ها و بیماران قلبی بهتر است چند روزی در خانه بمانند تا مساله حل شود.شستشوی مرتب دست ها و رعایت بهداشت فردی نیز لز دیگر توصیه های این روزهاست. در این میان اپراتور ایرانسل در امر جلوگیری از ویروس کرونا فعال شده است.

به گزارش داتیکا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، پیرو برگزاری نشست کمیته بحران در حضور دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل، تمامی کارکنان ایرانسل در تهران، به‌جز افرادی که حضور فیزیکی آن‌ها در محل کار، برای پایداری شبکه و تداوم خدمت‌رسانی به مشترکان ضروری است، از امروز دوشنبه، پنجم اسفند ماه ۱۳۹۸، تا پایان هفته به دورکاری می‌پردازند.

پیش از این، از آغاز هفته، ایرانسل به عنوان اپراتور دیجیتال و در راستای مسؤولیت‌ اجتماعی خود در قبال منابع انسانی، ضمن اتخاذ تدابیر مناسب بهداشتی و فراهم کردن امکان استراحت به محض مشاهده کوچکترین علائم مرتبط، امکان دورکاری را برای ۲۰درصد از شاغلان فراهم کرده بود.

کمیته بحران در مورد تمدید احتمالی دورکاری حداکثری کارکنان برای هفته آینده، در زمان مقتضی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : خبر ویژه،فناوری ارتباطات

آخرین اخبار

فهرست