انتشار تصاویری از دو گوشی اقتصادی ال‌جی

کمپانی LG قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۱، به وضعیت خود در بازار موبایل سروسامان ببخشد. ظاهرا گوشی های اقتصادی ال جی هم بخشی از این بار را به دوش خواهند کشید و حالا دو مدل جدید در راه هستند.

به گزارش داتیکا به نقل از گجت‌نیوز، ایوان بلس، افشاگر سرشناس حوزه فناوری، به تازگی عکس‌هایی را از دو موبایل ال جی با شماره مدل‌های L555DL و L455DL در حساب توییتر خود به اشتراک گذاشت. او به مشخصات سخت افزاری دستگاه‌ها اشاره‌ای نکرده است؛ اما به نظر می‌رسد با دو گوشی اقتصادی ال جی از سری‌ Journey یا Solo مواجه هستیم.

ظاهرا هر دو محصول در آمریکا، توسط اپراتور Tracfone عرضه خواهند شد. در تصاویر می‌توانیم ناچ قطره‌ای و رابط کاربری آن‌ها را ببینیم که احتمالا UX 8.0 بر پایه اندروید ۹ است. حتما در آینده نزدیک، اطلاعات بیشتری هم از این دو گوشی هوشمند منتشر می‌شود.

اما آخرین گزارش مالی LG، از کاهش ۲۵ درصدی فروش موبایل در مقیاس سالانه حکایت داشت. البته این کمپانی موفق شد در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹، زیان عملیاتی خود را نسبت به سه ماهه سوم کاهش دهد. برای سال پیش‌رو، ال جی امید زیادی به فروش بالای گوشی های ۵G در کره جنوبی بسته است.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست