انتشار تصاویری از گوشی وان پلاس ۹ پرو با دوربینی مجهز به برند ‌هاسلبند

وان پلاس در طی سال‌های اخیر سعی کرده تا گوشی‌هایی مجهز به دوربین‌های پیشرفته را به بازار عرضه کند. گوشی‌هایی که در کنار برخورداری از مشخصات فنی قابل‌قبول، از قیمت مناسبی نیز بهره می‌برند.

به گزارش داتیکا به نقل از آی تی ایران، حال به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد از دوربینی حرفه‌ای در نسل جدید گوشی‌های خود یعنی وان پلاس ۹ پرو استفاده کند. در همین رابطه، اخیرا یکی از کاربران یوتیوب (Dave2D) تصاویری را از این گوشی جدید منتشر کرده که اطلاعاتی را در خصوص دوربین وان پلاس ۹ فاش می‌کند.

همانطور که مشاهده می‌کنید، روی ماژول دوربین این گوشی برند ‌هاسلبند (Hasselband) درج شده که در کنار چهار سنسور جای گرفته است. اگر این اطلاعات درست باشد، می‌توان گفت که وان پلاس امسال تمرکز ویژه‌ای را روی دوربین محصول جدید خود معطوف کرده است.

هنوز مشخص نیست که این دوربین از چه مشخصات و کارکردهایی بهره می‌برد، اما قطعا شاهد به‌کارگیری سنسورهای فرمت متوسط‌ هاسلبند در این گوشی نخواهیم بود. این تصاویر نشان می‌دهد که این ماژول دو سنسور بزرگ (احتمالا از نوع استاندارد و فوق عریض) و دو سنسور کوچک‌تر را در خود جای داده است.

طبق اطلاعاتی که توسط این کاربر منتشر شده، وان پلاس ۹ پرو به نمایشگری با لبه‌های خمیده و با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. همچنین، میزان رزولوشن این نمایشگر نیز برابر با ۱۴۴۰ پیکسل عنوان شده است. گفته می‌شود که این گوشی مجهز به رم۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

این خبر هنوز واکنشی را از سوی وان پلاس به دنبال نداشته است. در هر صورت، تجربه نشان داده که همکاری تولیدکنندگان گوشی با شرکت‌های فعال در توسعه سنسورهای دوربین می‌تواند به ارتقای عملکرد دوربین‌ها در گوشی‌های هوشمند بینجامد. بنابراین، باید منتظر ماند و دید که در صورت درستی این تصاویر و ادعا، چه تغییری در کیفیت عکس‌ها و ویدیوهای ثبت شده با دوربین وان پلاس ۹ پرو ایجاد خواهد شد.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست