انتشار قیمت گلکسی اس ۲۰ سامسونگ

تاکنون مشخصات کامل و رندرهای گلکسی اس ۲۰ سامسونگ فاش شده اند و تنها موردی که ناشناخته باقی مانده بود، قیمت این محصول بود. حال به لطف یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی قیمت تقریبی پرچمدار بعدی سامسونگ نیز فاش شد.

به گزارش داتیکا به نقل از دیجیاتو، «Max Bernbach» از اعضای سایت XDA Developers قیمت گلکسی اس ۲۰ (مدل ۵G) را در توییتر منتشر کرد که بر اساس آن مدل پایه ۸۵۰ دلار، مدل پلاس ۹۵۰ دلار و مدل اولترا نیز ۱۲۰۰ دلار قیمت خواهند داشت. البته این قیمت ها نهایی نبوده و حافظه داخلی را شامل نمی شوند.

گلکسی اس 20 سامسونگ

گلکسی اس ۲۰ (مدل ۵G) در آمریکا و کره جنوبی به بازار عرضه خواهد شد و مدل ۴G نیز در کشورهایی روانه بازار می شود که اینترنت نسل پنجم هنوز در آنها راه اندازی نشده است.

گوشی تاشو جدید سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ نیز حدوداً ۱۵۵۰ دلار قیمت گذاری خواهد شد که حدوداً ۳۰۰ دلار از گلکسی اس ۲۰ اولترا ۵G گران تر است. قیمت این گوشی احتمالاً تا پیش از رونمایی در تاریخ ۲۲ بهمن، تغییراتی خواهد کرد.

گلکسی اس ۲۰ از نمایشگر ۶٫۲ اینچی دینامیک امولد با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز، چیپست ۷ نانومتری اگزینوس ۹۹۰، رم احتمالاً ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی برخوردار است.

مدل پلاس از نمایشگر ۶٫۷ اینچی و دوربین زمان پرواز (ToF) و مدل اولترا نیز که بزرگ ترین سایز نمایشگر را دارد (۶٫۹ اینچ)، از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می برد. بر اساس شایعه ای که قبلاً منتشر شده، دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا بزرگنمایی ۳۰ برابری هیبریدی و بزرگنمایی ۱۰۰ برابری دیجیتال را به ارمغان می آورد.

گلسی اس ۲۰ در تاریخ ۲۳ اسفند یعنی حدودا یک ماه بعد از رونمایی، به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: GSM Arena
برچسب‌ها : ،،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست