انتصاب مدیرکل دفتر امور بین‌الملل و توسعه صادرات وزارت ارتباطات

با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی صانعیان به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل دفتر امور بین الملل و توسعه صادرات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد.

به گزارش داتیکا به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر و تشکر از بهزاد احمدی، طی حکمی علی صانعیان را به سمت «مشاور وزیر و مدیرکل دفتر امور بین‌الملل و توسعه صادرات» منصوب کرد.

طراحی راهبردی برای نقش آفرینی مؤثر و فعال وزارت متبوع در دیپلماسی دیجیتال کشور با همکاری سایر نهادهای مسئول، برنامه‌ریزی و هماهنگی برای حضور و ایفای نقش مؤثر در مجامع بین‌المللی مرتبط با اقتصاد دیجیتال، صنعت فاوا، پست و صنعت فضایی، توسعه همکاری‌های دو و چندجانبه با کشورهای همسایه و همسو در حوزه فاوا، اقتصاد دیجیتال، پست و صنعت فضایی، بازار سازی برای محصولات، سکوها و خدمات بومی در کشورهای هدف با همکاری معاونت فناوری و نوآوری و پیگیری و شتاب بخشی به توسعه روابط سیاسی و اقتصادی با کشورهایی که مسئولیت کمیسیون مشترکِ اقتصادی آن با این وزارتخانه است، از اهم انتظارت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از صانعیان است که در حکم انتصاب وی آمده است.

علی صانعیان دارای مدرک کارشناسی مهندسی برق، کارشناسی حقوق و کارشناسی ارشد دیپلماسی و سازمان‌های بین‌المللی است. وی بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات و ۹ سال سابقه فعالیت در حوزه دیپلماسی سایبری دارد. صانعیان پیش از این در اداره دیپلماسی دو و چندجانبه فضای سایبر وزارت امورخارجه مشغول به فعالیت بوده است.

برچسب‌ها : ،،،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار،فناوری ارتباطات

آخرین اخبار

فهرست