ایرانسل، با حضور ام‌تی‌ان، مسیر تحول دیجیتال را پرقدرت ادامه دهد

رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل گروه ام‌تی‌ان (MTN Group)، بر ادامۀ حضور این گروه ارتباطی در ایران، در عین داشتن برنامۀ خروج از سایر کشورهای منطقۀ خاورمیانه، تأکید کردند.

به گزارش داتیکا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، آقای «سبیسی جوناس» رئیس هیأت‌مدیرۀ گروه ام‌تی‌ان، آقای «رالف موپیتا» مدیرعامل گروه ام‌تی‌ان و آقای «اسماعیل جارودی» معاون گروه ام‌تی‌ان در منطقۀ خاورمیانه و شمال آفریقا، صبح شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰، از ساختمان مرکزی ایرانسل بازدید و با دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل و نیز معاونان و کارکنان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، دیدار کردند.

«سبیسی جوناس»، رئیس هیأت‌مدیرۀ گروه ام‌تی‌ان، در ابتدای این دیدار، با اشاره به اینکه ام‌تی‌ان، با وجود شرایط ژئوپولتیک منطقه، دوشادوش ایرانسل، به همکاری و حمایت از کسب‌وکار در ایران ادامه خواهد داد، دستاوردها و اقدامات انجام شده طی دوران اخیر در ایرانسل را ستود و بر ادامۀ گذار به تحول دیجیتال، از جمله در حوزه‌هایی همچون فین‌تک، تأکید کرد.

«رالف موپیتا»، مدیرعامل گروه ام‌تی‌ان نیز در این دیدار، با قدردانی از مدیرعامل و معاونان ایرانسل بابت تلاش‌های مدیریتی انجام شده، تصریح کرد: با توجه به برخی حرف و حدیث‌های موجود، پیرامون برنامۀ خروج ام‌تی‌ان از منطقۀ خاورمیانه و رویکرد آفریقامحور این گروه ارتباطی، لازم است تأکید کنم که ما در حال خروج و واگذاری سایر شرکت‌های خود در منطقۀ خاورمیانه، شامل سوریه، یمن و افغانستان هستیم ولی در عین حال، دربارۀ ایران چنین برنامه‌ای نداریم.

موپیتا تأکید کرد: ام‌تی‌ان همچنان بر ایران، به‌عنوان یک بازار مهم، تمرکز خواهد داشت و این موضوع، با رویکرد آفریقامحور گروه ام‌تی‌ان و برنامۀ ما برای خروج از کشورهایی مانند سوریه، یمن و افغانستان، تناقضی ندارد.

وی افزود: ایران بازاری است که ما بر روی آن تمرکز داریم و این با رویکرد آفریقامحور ما تناقضی ندارد و در کنار آن و همزمان با آن است. از شما می‌خواهیم که با قدرت، مسیر خود در تحول دیجیتال در ایران را ادامه دهید و همان‌طور که به عنوان مثال، در ارائۀ خدمات شبکۀ نسل چهار تلفن‌همراه، در ایران پیشتاز بودید، پیشتازی در ارائۀ نسل پنج 5G را نیز با قدرت ادامه دهید.

مدیرعامل گروه ام‌تی‎ان همچنین با تصریح بر اینکه ایرانسل، یکی از دو شرکت برتر گروه ام‌تی‌ان، در زمینۀ ترافیک شبکۀ ارتباطی است، بر ادامۀ مسیر ایرانسل به‌عنوان یک کسب‌وکار موفق و راهبر بازار، تأکید با همراهی ام‌تی‌ان تأکید کرد.

«اسماعیل جارودی» معاون گروه ام‌تی‌ان در منطقۀ خاورمیانه و شمال آفریقا نیز در این دیدار، با تشکر از تیم مدیریتی ایرانسل به رهبری دکتر عباسی‌آرند بابت دستاوردهای حاصل شده، از مدیران ارشد گروه ام‌تی‌ان بابت حمایت‌های مستمر از ایرانسل قدردانی و بر ادامۀ رابطۀ استراتژیک و طولانی‌مدت فی‌مابین، تأکید کرد.

دکتر بیژن عباسی‌آرند، مدیرعامل ایرانسل، در این دیدار، ضمن خوش‌آمدگویی به مدیران ام‌تی‌ان، ادامه و گسترش همکاری طولانی‌مدت موجود بین دو طرف را حایز اهمیت دانست و با تشکر از حمایت‌ها و همکاری‌های انجام شده از طرف گروه ام‌تی‌ان، ابراز امیدواری کرد که در آینده نیز این همکاری‌ها بیش از پیش، گسترش یابد.

مدیرعامل ایرانسل در ادامه، با ارائۀ گزارشی از شرایط موجود کسب‌وکار در کشورمان، آخرین دستاوردهای ایرانسل را در زمینه‌های مالی، تجاری و ارائۀ خدمات دیجیتال به مشترکان خود و جامعۀ مخاطبان ایرانی، تشریح کرد.

تیم ارشد مدیریتی ام‌تی‌ان، پس از نشست با مدیرعامل و معاونان ایرانسل، با حضور در یکی از طبقات ساختمان مرکزی ایرانسل، با کارکنان نخستین ارائه‌دهندۀ 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران از نزدیک گفت‌وگو کردند.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،خبر ویژه،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست