ایرانسل روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال کشور شد

ایرانسل موفق به دریافت لوح‌تندیس «نشان ویژۀ روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال» و تندیس «جایزۀ ملی روابط‌عمومی برتر در ارتباطات الکترونیکی و مجازی» از هفدهمین دورۀ سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی و هجدهمین جشنوارۀ برترین‌های روابط‌عمومی ایران، با کسب بیشترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی شد.

به گزارش داتیکا به نقل از روابط‌عمومی ایرانسل، هفدهمین دورۀ سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی و مراسم پایانی هجدهمین جشنوارۀ برترین‌های روابط‌عمومی ایران، با پیام ویدیویی خانم تسوکو سوقی هارا رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA) به عنوان سخنران ابتدایی و سخنرانی دکتر علی دارابی قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به عنوان سخنران پایانی و با شعار «روابط عمومی پساکرونا؛ تغییرات، الزامات و پیامدها» صبح و عصر امروز یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰، با حضور فعالان ارتباطات و روابط‌عمومی ایرانی و بین‌المللی، در سالن اصلی مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در این سمپوزیوم که با حمایت انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA) و با حضور پروفسور باقر ساروخانی پدر جامعه‌شناسی ارتباطات ایران به‌عنوان دبیر علمی برگزار شد، متخصصان رشتۀ ارتباطات و روابط‌عمومی، طی سخنرانی‌ها و کارگاه‌های تخصصی، آخرین یافته‌ها و دیدگاه‌های خود را، به‌ویژه در خصوص شرایط حاکم بر روابط‌عمومی‌ها در دوران پساکرونا، برای حاضران در مراسم، تشریح کردند.

در این مراسم، بر اساس رأی هیأت داوران، روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به دلیل توجه به معیارهای تعالی و سرآمدی در حوزۀ دیجیتال و اهتمام در پیاده‌سازی و اجرای آنها، شایستۀ دریافت لوح‌تندیس «نشان ویژۀ روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال» کشور شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

ایرانسل همچنین، تندیس «جایزۀ ملی روابط عمومی برتر در ارتباطات الکترونیکی و مجازی» را از «هجدهمین دورۀ جشنوارۀ برترین‌های روابط عمومی ایران» دریافت کرد.

رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA)، در یک پیام ویدیویی به این مراسم، مهمترین وظیفۀ روابط‌عمومی‌ها در دوران پساکرونا را تقویت ارتباط بین افکار عمومی و سازمان‌ها برای تثبیت روندهای ارتباطی در این دوران دانست و بر لزوم آمادگی روابط‌عمومی‌ها برای مواجهه با این شرایط، با وجود تأثیرات دوران کرونا، تأکید کرد.

قائم‌مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز در این مراسم با اشاره به پیش‌بینی تحول قابل‌توجه در صنعت گردشگری و رشد شدید تقاضا در دوران پساکرونا، نقش روابط‌عمومی‌ها در برقرار ارتباطات لازم و معرفی ظرفیت‌های گردشگری را در این زمینه تأثیرگذار برشمرد و گفت که روابط عمومی‌ها، پل ارتباطی مردم با نهادها هستند و می‌توانند انسجام درونی سازمان‌ها را نیز بالا ببرند.

هفدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی، در مقطعی که جهان هنوز درگیر بیماری کووید-۱۹ است و تجربه‌ای تاریخی را پشت سر می‌گذارد، تلاش کرد تا با روش علمی-پژوهشی و مشارکت استادان ایرانی و خارجی، به یک بیانیه و جمع‌بندی در خصوص احصای تغییرات و تأثیرات ناشی از آنها بر روابط‌عمومی در دورۀ پساکرونا دست یافته و دریابد که تأثیرات و تغییرات آتی روابط‌عمومی بر پایۀ کرونا چگونه خواهد بود و چه تأثیراتی را بر حرفۀ روابط‌عمومی خواهد داشت.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،خبر ویژه،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل