ایرانسل پربازدیدترین برند ایرانی

گزارش دیتاک با عنوان «۱۰۰ برند پربازدید ایرانی» به بررسی حضور و عملکرد برندهای ایرانی در شبکه‌های اجتماعی در سال ۱۴۰۲ پرداخته است.

گزارش دیتاک با عنوان «۱۰۰ برند پربازدید ایرانی» به بررسی حضور و عملکرد برندهای ایرانی در شبکه‌های اجتماعی در سال ۱۴۰۲ پرداخته است.

به گزارش داتیکا و بر اساس این گزارش، ایرانسل با مجموع ۵.۴ میلیارد بازدید محتوای مرتبط با نام برند، به‌عنوان پربازدیدترین برند ایرانی شناخته شده است. پس از آن، همراه اول و رایتل در رتبه‌های بعدی قرار دارند و این داده‌ها نشان می‌دهد که ۵۷.۶ درصد از سهم بازدیدهای برندها متعلق به صنعت مخابرات و خدمات اینترنتی است.

طبق آمار ارائه‌شده، اینستاگرام با ۳۱ میلیون کاربر فعال ایرانی، نقش مهمی در تعامل برندها با مخاطبان ایفا می‌کند. در این میان، فروشگاه افق کوروش با ۲ میلیون فالوئر، بالاترین تعداد دنبال‌کنندگان را در میان کسب‌وکارهای ایرانی دارد؛ به‌عبارتی، حدود ۶.۵٪ از کاربران ایرانی اینستاگرام، برندهای پرفالوئر داخلی را دنبال می‌کنند.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری ارتباطات،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست