خبر ویژه

ایرانسل کاربرانش را از رمز پویا نجات داد

داتیکا: رمز پویا همچنان برای کاربران اینترنتی خدمات بانکی مساله ساز است. بسیاری از کاربران به خصوص آنهایی که مسن تر هستن د در استفاده از رمز پویا دچار مشکل شده اند. بسیاری از زمان کم انتقال رمز می نالند و بسیاری از عدم توانایی خرید شارژ تلفن همراه از طریق اپ ها و همراه بانک ها شکایت دارند. افرادی با استفاده از کدهایی مانند ۷۸۰ و یا اپلیکیشن هایی مانند آپ به راحتی می توانستند  تلفن همراه خود را شارژ کنند حالا باید با دریافت رمز پویا این کار را انجام دهند و بسیاری از پدر و مادر ها ناچارند برای خرید شارژ اپراتورها به فرزندان خود متوسل شوند.

به گزارش داتیکا، حالا اما ایرانسل اخبار خوشی برای کاربرانش دارد. بنا بر آخرین اعلام روابط عمومی ایرانس،امکان پرداخت بدون رمز دوم در «ایرانسل من» فراهم شده است.

این بدان معناست که خرید شارژ و بسته اینترنت بدون نیاز به رمز دوم (ایستا و پویا) در اپلیکیشن ایرانسل من امکان پذیر شده و کاربران را از مشکلات رمز پویا نجات می دهد.

ایرانسل در این خبر اعلام کرده که با هدف ارائه خدمات دیجیتال متنوع، «کیف پول آپ» به درگاه‌های پرداخت ایرانسل اضافه شده است تا مشترکان اپراتور دیجیتال ایران بتوانند بدون نیاز به رمز دوم (ایستا و پویا) و طی فرایندی امن و آسان، شارژ و بسته اینترنت خریداری کنند.

به این ترتیب، مشترکانی که قصد استفاده از این امکان را دارند، لازم است ابتدا به حساب کاربری خود در اپلیکیشن آپ وارد شوند و پس از افزایش شارژ خود به مقدار مورد نیاز، به اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه و بسته اینترنت یا شارژ اعتباری دلخواه را تهیه کنند.

سپس، از میان سه گزینۀ «پرداخت از طریق اعتبار حساب»، «پرداخت از طریق کیف پول آپ» و «پرداخت از طریق کارت بانکی» گزینه پرداخت از طریق کیف پول آپ را اتنخاب کرده و بدون رمز پویا شارژ بخرند.با این حساب می توان گفت ایرانسلی ها دیگر نباید نگران خرید شارژ اینترنتی باشند.

برچسب‌ها : ،،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : خبر ویژه

آخرین اخبار

فهرست