ایرباد جدید سونی WF-1000XM4 با قابلیت حذف نویز معرفی شد

بالاخره پس از هفته‌ها انتشار شایعات مختلف این شرکت ژاپنی از ایرباد وایرلس جدید و قدرتمند خود به نام WF-1000XM4 پرده برداشت.

به گزارش داتیکا به نقل از آی تی ایران، محصولی که قرار است با قیمت 279 دلار در بازار عرضه شود و به گفته سونی، در دو رنگ مشکی و خاکستری روشن، به دست خریداران خواهد رسید. فروش این ایرباد ساعاتی پیش در وب‌سایت‌های آمازون و بست‌بای آغاز شده است.

در خصوص قابلیت‌های ایرباد جدید و پیشرفته WF-1000XM4 باید گفت که مهندسان سونی، تغییراتی را در طراحی آن اعمال کرده‌اند به طوری که به نسبت مدل قبلی خود یعنی WF-1000XM3s، حدود 10 درصد کوچک‌تر شده است.

در این ایرباد از چیپ پردازشی جدیدی استفاده شده که به گفته سونی، قادر است عملکرد قابلیت حذف نویز را در تمامی‌فرکانس‌ها ارتقا دهد. در خصوص طول عمر باتری نیز باید گفت که این ایرباد قادر است با یک بار شارژ و البته زمانی که قابلیت حذف نویز فعال باشد، تا 8 ساعت روشن بماند.

 

این یعنی، محصول جدید سونی در زمینه باتری و مدت زمان نگهداری شارژ، رقیبی جدید برای محصولات مشابهی همچون ایرپاد پرو، QuietComfort شرکت Bose و گلکسی باد پرو سامسونگ محسوب می‌شود.

اندازه کیس این ایرباد نیز دستخوش تغییراتی شده و طبق اطلاعات موجود، نسبت به قبل حدود 40 درصد کوچک‌تر شده است. انتقال شارژ از طریق درگاه USB-C انجام می‌شود و پشتیبانی از فناوری شارژ وایرلس Qi نیز در این محصول مشاهده می‌شود.

از دیگر قابلیت‌های جذاب این دستاورد سونی، می‌توان به برخورداری از استاندارد IPX4 اشاره کرد که دستگاه را در برابر نفوذ آب مقاوم می‌کند. همچنین این ایرباد در برابر تعریق نیز مقاوم است. به گفته سونی، در WF-1000XM4 از تماس صوتی ارتقایافته‌ای استفاده شده است.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست