بانک ملی ایران، صدرنشین جدول بانکداری غیرحضوری و خدمات دیجیتال

آمار ابزارها و تجهیزات پرداخت الکترونیک تا پایان بهمن ماه ۱۳۹۹ که توسط بانک مرکزی منتشر شده است؛ نشان می دهد بانک ملی ایران در همه این سامانه ها رتبه نخست را از آن خود کرده است که در این میان خدمات دیجیتال مبتنی بر اینترنت این بانک همچون سامانه های بام، بله، شصت، نشان پرداخت، ایوا و … نقش قابل توجه‌ای داشته‌اند.

به گزارش داتیکا به نقل از سیتنا، روابط عمومی بانک ملی ایران، اعلام کرد: آن طور که این اطلاعات حکایت می کند، تعداد کارت های فعال بانکی بانک ملی ایران حدود ۸۱٫۵ میلیون فقره محاسبه شده است.

همچنین هشت هزار و ۱۱۷ دستگاه خودپرداز فعال بانک ملی ایران باعث شده است که این بانک بیش از ۱۳ درصد تعداد خودپردازهای نظام بانکی را در اختیار داشته باشد.

۱۳ هزار و ۱۱۶ پایانه شعب این بانک نیز آن را در صدر جدول این ابزار قرار داده است.

بانک ملی ایران طی سال های گذشته در کنار توسعه ابزارهای بانکداری غیرحضوری خود، تمرکز ویژه ای بر گسترش خدمات دیجیتال مبتنی بر اینترنت نیز داشته است که از جمله آنها می توان به سامانه های بام، بله، شصت، نشان پرداخت، ایوا و … اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست