برخی بسته‌های اینترنت نامحدود شبانه اپراتورها دوباره عرضه شدند

منبع: دیجیاتو

پس از شکایت بسیاری از کاربران، تعدادی از بسته‌های شبانه اینترنت برخی اپراتورهای تلفن همراه که حذف شده بودند، با اندکی تغییرات مجددا عرضه شدند.

دیروز خبری منتشر شد مبتنی بر اینکه بسته‌های شبانه نامحدود ایرانسل و همراه اول از تمامی درگاه‌های خرید بسته‌های اینترنتی این دو اپراتور حذف شده‌اند. موضوعی که با انتقاد بسیاری از کاربران همراه بود و از آن مهم‌تر تضاد کاملی با صحبت‌های وزیر ارتباطات در پیش از ایام عید داشت، صحبت‌هایی که در آن «محمد جواد آذری جهرمی» وعده داده بود اینترنت نامحدود شبانه اپراتورها دوباره عرضه خواهد شد. حال به نظر می‌رسد که برخی اپراتورها پس از شکایات مردمی، بسته‌های نامحدود خود را بازگردانده‌اند؛ هر چند در برخی موارد سقف ترافیک مصرف این بسته‌ها (حد مصرف منصفانه) کاهش یافته است.

در حال حاضر مشاهدات عینی نشان می‌دهد که همراه اول یکی از بسته‌های شبانه دانلود نامحدود خود را از طریق کد دستوری ستاره هزار مربع به مشترکین خود عرضه می‌کند. این بسته از ساعت ۱ بامداد تا ۱۱ صبح فعال بوده و با قیمت قبلی یعنی همان ۱۹۹۰۰ تومان عرضه می‌شود: ذکر این نکته الزامیست که خرید این بسته در حال حاضر فقط از طریق کد دستوری امکان پذیر است و خبری از فروش آن در دیگر درگاه‌های مرتبط با همراه اول نیست. همچنین باید گفت بسته دیگر شبانه این اپراتور که از ساعت ۲ تا ۷ صبح بود در حال حاضر از هیچ طریقی قابل دریافت نیست.

از آنسو به نظر می‌رسد ایرانسل نیز فروش و عرضه بسته‌های ساعتی نامحدود خود که تبدیل به بسته‌های نامحدود برای مصرف اینترنت داخلی شده بود را متوقف ساخته و فعلا خبری از عرضه این بسته‌ها در بسترهای فروش مرتبط با این اپراتور نیست. به نظر می‌رسد که ایرانسل بعد از حذف این بسته‌ها قصد دارد که بسته‌های دانلود ساعتی و شبانه قبلی یا لااقل مشابه موارد قبلی را بازگرداند و مجددا به فروش آنها بپردازد.

گفتنیست اپراتور سوم یعنی رایتل نیز بسته‌های نامحدود خود را با اندکی تغییرات مجددا عرضه کرده و در حال حاضر بسته‌های نامحدود یک هفته‌ای و یک ماهه‌ بدون محدودیت استفاده در ساعات شبانه روز را عرضه می‌کند. این اپراتور بسته‌های نامحدود شبانه با میزان سقف مصرف مجاز متفاوتی را نیز عرضه می‌کند که بسته به مدت زمان بسته اینترنتی، قیمت‌های متفاوتی برای آن در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها : ،،،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست