برگزاری «جشنوارۀ زمستانۀ برنامه‌نویسی» در آکادمی ایرانسل

نخستین «جشنوارۀ زمستانۀ برنامه‌نویسی» در آکادمی ایرانسل برگزار می‌شود.

به گزارش داتیکا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این جشنواره، با تمرکز بر حوزه‌های «یادگیری عمیق با رویکرد بینایی ماشین»، «برنامه‌نویسی بلاک‌چین»، «زبان برنامه‌نویسی پایتون پیشرفته» و «آموزش پایتون برای نوجوانان» طراحی شده است.

در این جشنواره، چهار دوره با عنوان‌های «بوت‌کمپ برنامه‌نویسی پایتون عمومی تا پیشرفته (آنلاین و حضوری)»، «بوت‌کمپ یادگیری عمیق با رویکرد بینایی ماشین (حضوری)»، «دوره جامع مفاهیم و برنامه‌نویسی بلاک‌چین (حضوری)» و «دورۀ برنامه‌نویسی پایتون برای نوجوانان (آنلاین)» طراحی شده و در دی و بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

با توجه به پر رنگ شدن نقش هوش‌مصنوعی و بلاک‌چین در کسب‌و‌کارهای مختلف، کارشناسان بر این باورند که زبان برنامه‌نویسی به زبان مشترک آینده تبدیل می‌شود و یادگیری برنامه‌نویسی، در آینده نزدیک برای همگان ضروری خواهد شد. نظر به اهمیت این موضوع، آکادمی ایرانسل پس از برگزاری چند دورۀ آموزشی مختلف در همین زمینه، نخستین جشنوارۀ زمستانۀ دوره‌های برنامه‌نویسی را برای نوجوانان و جوانان علاقه‌مند، طراحی کرده و تلاش می‌کند با فراهم کردن فضایی راحت و اثربخش برای تمامی کاربران، حتی نوجوانان علاقه‌مند به یادگیری مهارت‌های برنامه‌نویسی، خلأ آموزشی موجود در این حوزه را به شکل مناسبی پر کند.

آکادمی ایرانسل، در قالب مجموعۀ «ایرانسل لبز (Irancell Labs)» تأسیس شده و به بیان دقیق‌تر، مرکز آموزشی این مجموعه است. هدف اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در راه‌اندازی آکادمی، این است که برای توسعۀ جریان آموزشی مهارت‌محور، توانمندسازی مشتریان، مشارکت در خلق روش‌های نوین آموزش دیجیتال و عرضۀ عادلانۀ آموزش، به سهم خود گامی موثر بردارد.

آموزش‌های ارائه‌شده در آکادمی ایرانسل، در نگاهی کلی، شامل «آموزش‌های تخصصی و نوآورانه برای توانمندسازی منابع انسانی شرکت ایرانسل»، «آموزش‌های مهارت‌محور در حوزه‌های تخصصی برای تأمین نیازهای علمی نیروهای انسانی در شرکت‌های همکار ایرانسل»، «آموزش دیجیتال برای مشتریان ایرانسل در گروه‌های تخصصی مدیریت حرفه‌ای و فناوری‌اطلاعات و ارتباطات» و «آموزش استارتاپ‌ها و فرایند شتاب‌دهی و ارائه خدمات منتورینگ» هستند.

«ارائه آموزش دیجیتال در جهت دسترسی آسان و عادلانه برای مشتریان»، «ارتقای سطح دانش مدیریتی و فنی مدیران و کارشناسان ایرانسل»، «پیاده‌سازی آموزش تخصصی و مهارت‌محور برای همکاران غیرمستقیم ایرانسل در جهت بهبود خدمات نوین» و «احراز بالاترین درجۀ رضایتمندی مشتریان از آموزش‌های حرفه ای و مهارت‌محور» از جمله اهداف آکادمی ایرانسل هستند.

مجموعۀ ایرانسل لبز، از سال ۱۳۹۸، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با جامعۀ دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و با مأموریت انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری‌سازی در زمینۀ شبکۀ ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، اعم از دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور، با هدف تأمین نیازمندی‌های بازار ICT تأسیس شده است.

چشم‌انداز این مجموعه، پیشگام بودن در توسعۀ منابع انسانی و زیرساخت‌های تحقیقاتی اقتصاد دانش‌بنیان در حوزۀ ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستیابی به جایگاه برترین شرکت ملی در زمینۀ خلق محصولات و خدمات این حوزه است و «بخش تحقیق و توسعه»، «مرکز نوآوری ایرانسل» و «آکادمی ایرانسل»، از جمله بخش‌های اصلی آن هستند.

ایرانسل، نخستین ارائه‌دهندۀ 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران، با راه‌اندازی این مجموعه، در پی حرکت در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعۀ سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده‌ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال است تا با بهره‌گیری از فناوری‌های برتر در حوزه‌های مختلف، خلق ارزش کند.

دریافت اطلاعات بیشتر دربارۀ آکادمی ایرانسل و ثبت‌نام در دوره‌‎های آموزشی، از طریق وب‌سایت آن به نشانی labs.irancell.ir/p/13598/p امکان‌پذیر است.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات،کسب و کار

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل