برگزاری نمایشگاه تلکام با ۱۰۰ شرکت؛ وزارت ارتباطات حاضر نشد

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه حدود ۱۰۰ شرکت ازجمله ۲۰ استارت‌آپ فعال در نمایشگاه تلکام حضور داشتند، گفت: وزارت ارتباطات در برگزاری نمایشگاه تلکام امسال حضور نداشت و این جای تاسف است که حوزه حاکمیتی که پدر خانواده ارتباطات است، در نمایشگاه شرکت نکرده و امیدواریم در سال‌های آینده روند تغییر پیدا کند.

به گزارش داتیکا به نقل از ایسنا، محمدرضا بیدخام در جمع خبرنگاران در آخرین روز نمایشگاه تلکام، اظهار کرد: بیست‌ودومین نمایشگاه تلکام با شعار مخابرات همراه دیجیتال و توسعه پایدار، پس از دو سال به دلیل شیوع کرونا در ایران برگزار شد. شرکت مخابرات ایران با گروه مخابرات ایران در نمایشگاه در سالن‌های ۷، ۸ و ۹ حضور داشت. حدود ۱۰۰ شرکت در نمایشگاه حضور داشتند. همچنین با هماهنگی با ریاست جمهوری، ۲۰ استارت‌آپ فعال در نمایشگاه شرکت و مخاطبانی را جذب کردند. مراوده‌ای که با استارت‌آپ‌ها داریم این است که نیازهای ارتباطی و زیرساختی آنها را تامین کنیم.

وی با بیان اینکه نمایشگاه امسال بهره‌وری بالایی داشت، گفت: ما به سندیکای صنعت مخابرات پیشنهاد دادیم که در نمایشگاه شرکت کنند، اما اعلام کردند که در نمایشگاه حضور پیدا نمی‌کنند، البته شرکت‌های تابعه‌شان در نمایشگاه حاضرند؛ حدود ۳۵ شرکت از سندیکای صنعت مخابرات در نمایشگاه حضور دارند. ما از سال‌های آینده از حضور شرکت‌ها در نمایشگاه‌ استقبال می‌کنیم و فضا برای همه فعالان عرصه ICT کشور باز است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران درباره حضور اپراتورهای همراه در تلکام بیان کرد: ۶۵ درصد بازار ارتباطی کشور هم برعهده شرکت مخابرات، همراه اول و ایرانسل است که در نمایشگاه حضور داشتند. البته توقع داشتیم که حوزه حاکمیت هم در نمایشگاه شرکت کند و امیدواریم این اتفاق سال‌های آینده رخ دهد. وزارت ارتباطات در برگزاری نمایشگاه تلکام امسال حضور نداشت و این جای تاسف است که حوزه حاکمیتی که پدر خانواده ارتباطات است، در نمایشگاه شرکت نکرد و امیدواریم در سال‌های آینده روند تغییر پیدا کند.

بیدخام با بیان اینکه امسال متولی برگزاری نمایشگاه تلکام، مخابرات ایران بود، اظهار کرد: مخابرات ایران در نمایشگاه امسال، در حوزه مشتریان خانگی،‌ تجاری و سازمانی محصولاتی ارائه کرد؛ در بحث اتصال فیبر نوری به اماکن، ورک‌شاپ‌های آموزشی برگزار شد. در طول نمایشگاه، اولین اپلیکیشن شرکت مخابرات به نام «مخابرات من» رونمایی شد و اکنون تمام مشتریان می‌توانند سرویس‌ها و خدمات مورد نظرشان را از این اپلیکیشن دریافت کنند.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات،کسب و کار

آخرین اخبار

فهرست