بهره‌برداری ۱۰۵۰ پروژه مخابرات استان اصفهان آغاز شد

مدیر منطقه مخابرات استان اصفهان گفت: ۱۰۵۰ پروژه این نهاد در حوزه‌های تلفن همراه، پورت‌ها پرسرعت، توسعه شبکه همراه اول با صرف بالغ بر سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیده است.

به گزارش داتیکا به نقل از ایرنا، اسماعیل قربانی روز جمعه در حاشیه آیین افتتاح پروژه‌های مخابرات استان با حضور محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در جمع خبرنگاران افزود: توسعه شبکه همراه اول در استان، توسعه پورت‌های پرسرعت (FTTH,ADSL,VDSL,G)، توسعه زیرساخت شبکه‌های انتقال و دیتا و توسعه ارتباطات روستایی و توسعه تلفن ثابت استان از جمله اقدامات صورت گرفته است.

وی ادامه داد: به منظور توسعه ارتباطات روستایی و عدالت اجتماعی در دسترسی به خدمات مخابراتی با افتتاح سایت تلفن همراه پادنا محور زمان کهریز به خسروشیرین تعداد سایت‌هایی استان اصفهان از مرز ۱۶۰۰ سایت گذشت.

مدیر منطقه مخابرات استان اصفهان تصریح کرد: همچنین به منظور توسعه ارتباطات روستایی و عدالت اجتماعی در دسترسی به خدمات مخابراتی بهره برداری از سایت BTS روستای دره بادام فریدونشهر با اجرای ۱۰۰ کیلومتر فیبرنوری در منطقه پشتکوه دوم فریدونشهر افتتاح شده است.

وی اضافه کرد: دسترسی به خدمات مخابراتی واگذاری تلفن ثابت و باند پهن بر بستر FTTH در مسکن مهر شهر خور و دسترسی به خدمات مخابراتی افزایش ظرفیت پهنای باند ارتباطی در روستای مالواجرد از توابع اصفهان و ۲۶۰ نقطه دیگر از دیگر طرح‌های افتتاحی با حضور رئیس دفتر رئیس جمهوری بود.

قربانی گفت: با توجه به حساسیت و جایگاه ارتباطات در شرایط حاضر حاکم بر جامعه و وابستگی مردم به مخابرات بیشتر می‌شود و ما تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت‌های مخابرات نیاز ضروری مردم را با بهترین کیفیت فراهم کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهوری به منظور ارزیابی طرحهای سفر استانی دولت و افتتاح شماری از طرح‌های عمرانی و تولیدی عصر روز پنجشنبه وارد اصفهان شد و در فرودگاه شهید بهشتی این شهر از سوی عباس رضایی استاندار و مقامات محلی مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، محمود واعظی رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری تاکنون زمان مخابره این خبر با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان دیدار و در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان شرکت کرد.

وی همچنین امروز با حضور در گلزار شهدای اصفهان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

افتتاح پل آفتاب و ادامه جاده فرزانگان، آغاز عملیات اجرایی خط ۲ قطارشهری از سمت غرب شهر اصفهان، افتتاح مجموعه ورزشی ولایت دانشگاه اصفهان، افتتاح طرح شرکت قطورسازان اسپادان(تولید انواع لوله اسپیرال) و افتتاح طرح توسعه صنایع چینی زرین ایران و شرکت در جلسه شورای اداری از دیگر برنامه‌های امروز محمود واعظی به استان اصفهان اعلام شد.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری ارتباطات

آخرین اخبار

فهرست