تامین زیرساخت‌های ارتباطی مخابرات برای انتخابات

سلطانی در مورد فعالیت های مخابرات در جهت تضمین پایداری ارتباطات در انتخابات 28 خرداد اظهار داشت: تمام ابزار مادی و تجهیزات فنی و ارتباطی را به کار گرفته ایم تا با استفاده از زیرساخت مخابرات کشور در برگزاری انتخاباتی امن، آرام و باشکوه نقش مهم و اساسی مخابرات را ایفا کرده و بدین منظور بهینه سازی شبکه ارتباطی در تمام بخش ها کاملا پیش بینی و انجام شده است.

به گزارش داتیکا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، سلطانی با اعلام مطلب فوق افزود: تشکیل کمیته های فنی پشتیبانی انتخابات در سطح مناطق مخابراتی با هدف پایداری تمام سرویس های وزارت کشور ، استانداری ها، فرمانداری ها، نمایندگی های شورای نگهبان در تمام مناطق کشور از جمله پیش نیازهای لازم است.

وی افزود: تقویت و توسعه و ارتقای شبکه جهت استفاده از بسترهای ارتباطی و الکترونیکی در ایام انتخابات و ارائه گزارش لحظه به لحظه تمام اقدامات انجام شده جهت پایداری شبکه مخابراتی به ستاد شرکت مخابرات ایران پس از پایان فرایند انتخابات از جمله مهم ترین اقدامات انجام شده است.

وی افزود: کنترل ویژه کلیه ترددها به مرکز و اماکن مخابراتی با هدف امنیت هرچه بیشتر و نظارت بر سیستم های اعلام سرقت مراکز و سایت ها و رفع نیازمندی های ارتباطی مرتبط با انتخابات در اسرع وقت از جمله کارویژه های انجام شده در روزهای منتهی به انتخابات است.

سلطانی با تاکید بر امنیت شبکه و همچنین ثبات ارتباطی در روزهای منتهی به انتخابات و لزوم برگزاری انتخابات باشکوه با استفاده از زیرساخت های فنی مخابرات ایران اظهار داشت: استفاده از ظرفیت خطوط تلفن دایر در محل در صورت نیاز ارگان های برگزار کننده انتخابات به خطوط جدید به سرعت انجام می شود.

وی با تاکید بر پایش مستمر پارامترهای کیفیت شبکه و رسیدگی به مشکلات گفت: واگذاری پهنای باند در مسیرهای درخواستی از سوی استانداری ها و برقراری لینک های فیبر نوری مورد نیاز در مسیرهای لازم وزارت کشور در اسرع وقت از دیگر فعالیت های مخابرات در این حوزه است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تشریح دیگر اقدامات در خصوص تغذیه نیرو و برق اضطراری و هماهنگی با مدیریت ارتباطات سیار در مناطق به منظور بررسی پوشش دهی انتخاباتی و در خواست امکان جابجایی نقاط فاقد پوشش به نقاط نزدیک با پوشش مناسب را از جمله اقدامات مهم و اساسی در زمینه تامین سریع ارتباطات مخابراتی در ایام انتخابات عنوان کرد.

برچسب‌ها : ،،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری ارتباطات

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل