تحلیل‌گران در مورد وضعیت فعلی قیمت بیت کوین چه می‌گویند؟

رسیدن قیمت بیت کوین به ۵۰,۰۰۰ دلار، باعث شد تا بسیاری از معامله‌گران از ورود این ارز دیجیتال به منطقه صعودی صحبت کنند. این در حالی است که برخی دیگر معتقدند نباید از احتمال اصلاح قیمت و رسیدن دوباره به حمایت‌ها در کوتاه‌مدت غافل شد.

به گزارش داتیکا به نقل از ارز دیجیتال، عبور بیت کوین از ۵۰,۰۰۰ دلار که دیروز اتفاق افتاد، امیدهای تحلیل‌گران نسبت به تداوم روند صعودی را زنده کرد. به‌گفته برخی از آنها، ۵۰,۰۰۰ دلار به‌معنی بازشدن راه رسیدن به ۱۰۰,۰۰۰ دلار قبل از پایان سال جاری میلادی است.

داده‌های بازار نشان می‌دهد که صبح امروز، قیمت بیت کوین در محدوده ۵۰,۵۱۴ دلار قرار داشت که با اصلاح روبه‌رو شد. در حال حاضر هر واحد بیت کوین در محدوده ۴۹,۳۰۰ دلار معامله می‌شود.

همان طور که پیش‌تر گفتیم، رسیدن به ۵۰,۰۰۰ دلار باعث شد تا بسیاری از احتمال ادامه روند صعودی و رسیدن به قیمت‌های بالاتر صحت کنند. این در حالی است که معامله‌گرانی نظیر دیسنتریدر (Decentrader)، می‌گویند که حجم معاملات کم بیت کوین عاملی است که باعث می‌شود در مورد قیمت محتاط صحبت کنیم. به‌گفته وی، این حجم معاملات ممکن است نشانه‌ای از نیاز به تجدیدقوای خریداران در حمایت‌های پایین‌تر است.

دیسنتریدر خاطرنشان کرد که حجم معاملات فعلی برای عبور قیمت از ۵۲,۰۰۰ دلار کافی نیست و احتمال سقوط به ۴۸,۰۰۰ دلار یا حتی سطوح پایین‌تر وجود دارد؛ چراکه در شرایط فعلی خریداران نیاز به تجدیدقوا برای رساندن قیمت به قیمت‌های بالاتر دارند.

این تحلیل‌گر از ۴۴,۰۰۰ و ۴۱,۰۰۰ دلار به‌عنوان نواحی حمایتی که معامله‌گران باید آنها را زیر نظر بگیرند یاد می‌کند و می‌گوید در صورت سقوط، احتمال رسیدن به این قیمت‌ها وجود دارد.

یکی دیگر از تحلیل‌گران بازار با نام کاربری کریپتو اد (Crypto_Ed_NL)، در توییتر خود با اشاره به احتمال پولبک بیت کوین گفت که حالا منتظر کاهش و تثبیت قیمت زیر ۵۰,۰۰۰ دلار است.

او در ادامه نموداری را منتشر کرد و در آن بازه بین ۴۹,۳۰۰ تا ۴۹,۱۰۰ دلار را به‌عنوان ناحیه‌ای مناسب برای افرادی که می‌خواهند موقعیت خرید (لانگ) اتخاذ کنند، معرفی کرد.

بر خلاف بسیاری از تحلیل‌گران، روکی ایکس‌بی‌تی (RookieXBT)، دیدگاهی مثبت در ارتباط با قیمت بیت کوین دارد. او در توییتر خود با اشاره به روند صعودی قیمت، اعلام کرد که تا پایان سال باید منتظر بیت کوین ۷۵,۰۰۰ دلاری باشیم.

روکی ضمن اعلام این مطلب که انتظار دارد قیمت بیت کوین پیش از پایان سال جاری میلادی اوج تاریخی تازه‌ای را ثبت کند، نوشت: حین این که قیمت بیت کوین بین ۵۰,۰۰۰ تا ۶۰,۰۰۰ دلار نوسان می‌کند، فکر می‌کنم که اتریوم اوج تاریخی خود را بشکند.

به‌گفته روکی، اتریوم در حرکت [صعودی] اولیه خود، عملکرد چندان خوبی از خود به جا نگذاشت.

در حال حاضر ارزش بازار ارزهای دیجیتال ۲.۲ تریلیون دلار است؛ بیت کوین با سلطه ۴۱.۹۳ درصدی،‌ بیشترین سهم را از بازار در اختیار دارد.

 

برچسب‌ها : ،،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست