تعویض کیس‌ هوشمند گوشی‌های آیفون/ فراخوان رایگان اپل

اپل روز جمعه اعلام کرد باتری کیس هوشمند خود که مابین دی تا آبان سال گذشته میلادی (ژانویه تا اکتبر) به فروش رفته را به صورت رایگان تعویض می‌کند. این برنامه تعویض شامل کیس‌های هوشمند گوشی‌های آیفون XS، XS MAX و آیفون XR می‌شود. علت این کار درست شارژ نشدن باتری کیس‌های هوشمند اعلام شده است.

بر اساس اعلام این کمپانی، هر کاربری که کیس هوشمند (Smart Case) مخصوص پرچمداران سال گذشته کمپانی کوپرتینویی را خریداری کرده است، می‌تواند با مراجعه به یکی از فروشگاه‌های اپل استور یا هر فروشنده مجاز دیگر، کیس خود را به رایگان تعویض کند. بر اساس گفته‌های اپل در وب سایت این کمپانی، ممکن است برخی از باتری‌ها زمانی که به منبع تغذیه متصل شده‌اند شارژ نشوند، یا این که اگر آیفون را به آن متصل کنید نتواند گوشی را شارژ کند.

کیس هوشمند

اما تفاوت کیس هوشمند اپل با دیگر کیس‌ها در چیست؟ مانند تمام دیگر محصولات اپل، کیس هوشمند این کمپانی نیز تعاملی مثال‌زدنی با آیفون دارد. این کیس به سادگی به آیفون متصل شده و توسط سیستم‌عامل اپل شناسایی می‌شود. پس از متصل کردن کیس به آیفون، باتری داخل آن به عنوان باتری دوم برای آیفون شناخته می‌شود و در نتیجه درصد آن را نیز به کاربران نشان می‌دهد.

این کمپانی همچنین برچسب امنیتی به برنامه تعویض نزده و صرفا مشکل آن را در شارژ نکردن گوشی اعلام کرده است. اپل به کاربران اعلام کرده که از تاریخ خرید این کیس هوشمند، به مدت ۲ سال وقت دارند تا آن را تعویض کنند. در این صورت از آن جایی که مشکل کیس هوشمند اپل محدود به شارژ نکردن گوشی می‌شود، فروشگهای دیگر نیز می‌توانند کیس را برای کاربران تعویض کنند و نیازی نیست حتما به فروشگاه‌های رسمی اپل مراجع کنید. با این حال اگر از کیس هوشمند اپل استفاده می‌کنید پیشنهاد می‌کنیم به نحوی به فکر تعویض آن باشید.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : خبر ویژه،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست