اخبار عمومی

تقدیر از رایتل در کنفرانس بین‌المللی برق

بیست و نهمین کنفرانس بین‌المللی برق با حضور مقامات ارشد صنعت برق و مدیران، کارشناسان، دست‌اندرکاران، استادان و دانشجویان، فعالان حوزه مخابرات و حمایت شرکت خدمات ارتباطی رایتل، به کار خود پایان داد.

به گزارش داتیکا به نقل از روابط عمومی رایتل، یاسر رضاخواه در این مراسم درباره نقش همکاری صنعت و دانشگاه در توسعه زیست بوم نسل پنجم شبکه، انقلاب صنعتی چهارم و اهمیت آن برای اقتصاد کشور به ارایه نکاتی برای حاضرین در این رویداد مجازی پرداخت و اظهار کرد: پیشرفت اینترنت اشیا در ایران تاثیرات گسترده‌ای بر زیرساخت‌های اقتصادی کشور خواهد داشت.

وی گفت: تاثیر نسل‌های جدید اینترنت در چند سال اخیر موجب تغییر فضای کسب و کار شده، به نحوی که از چند سال پیش تاکنون، تحولاتی مانند: تاکسی اینترنتی، شرکت‌های دانش بنیان و افزایش ضریب نفوذ نزدیک به صد درصدی تلفن‌های همراه، اکوسیستم کسب و کار کشور را تغییر داده است.

مدیرعامل رایتل با اشاره به هوشمندسازی صنایع داخلی، افزود: این اقدامات صرفه‌جویی و در نهایت ثروت برای کشور به دنبال خواهد داشت. به عنوان مثال هوشمندسازی کنتورهای برق، چالش اساسی میانگین اوج مصرف را بسیار بهبود خواهد بخشید. رایتل در این زمینه پیشرو بوده‌است.

رضاخواه در پایان، با اشاره به اهمیت تعامل دانشگاه و صنعت و خلق بسترهای نوین در کشور، گفت: با گسترش‌ روابط صنعت و دانشگاه ما به راهکارهای مرتبط و موثر در حوزه خدمات ارتباطی دست خواهیم یافت.

گفتنی‌است در این مراسم از مدیر عامل شرکت رایتل به‌خاطر حضور و حمایت در این دوره از کنفرانس بین‌المللی برق تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست