تنها چند روز تا عرضه قابلیت پیام‌های محوشونده در واتساپ

واتساپ اعلام کرد که در ماه میلادی جاری، قابلیتی جدید به نام پیام‌های محوشونده را به این اپلیکیشن پیام‌رسان اضافه خواهد کرد.

به گزارش داتیکا به نقل از آی تی ایران، این ویژگی، به کاربران امکان می‌دهد تا در چت با دوستان خود، گزینه پیام‌های محوشونده را فعال کنند تا پیام‌ها به صورت خودکار و بعد از گذشت هفت روز حذف شوند. قابلیت مذکور در چت‌های شخصی و همچنین چت‌های گروهی از طریق ادمین‌ها قابل استفاده است.

سخنگوی اپلیکیشن محبوب واتساپ در این باره توضیح داد: ما ابتدا با هفت روز شروع کردیم چراکه فکر می‌کنیم می‌تواند این اطمینان خاطر را به کاربران بدهد که چت‌های آن‌ها دائمی‌نخواهند بود. همچنین در این هفت روز، کاربران با مراجعه بعدی به چت خود به یاد خواهند آورند که در مورد چه موضوعی در حال گفت‌وگو بودند. در واقع، در این مدت، اطلاعاتی همچون لیست خرید و یا آدرس یک فروشگاه برای هفت روز باقی خواهند ماند و سپس حذف خواهند شد.

در قابلیت پیام‌های محوشونده واتساپ ، تصاویر و ویدیوها نیز بعد از هفت از صفحه هر دو کاربر روز پاک خواهند شد. بنابراین، کاربران می‌توانند قبل از حذف شدن خودکار، از پیام‌ها اسکرین‌شات گرفته و یا در جایی دیگر کپی کنند.

در حال حاضر، پیام‌های محوشونده واتساپ به صورت عمومی‌عرضه نشده اما طی چند روز آینده به دست کاربران خواهد رسید. با دریافت این قابلیت، کاربران می‌توانند آن را به صورت یک گزینه جدید در قسمت کانتکت (مخاطب) برای هر یک از دوستان خود در واتساپ مشاهده کنند.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست