توسعه دنیای بازی­‌های رایانه­‌ای با گیم‌های دانش‌بنیان‌ها

یک شرکت دانش‌­بنیان موفق به عرضه و تولید بازی­‌های بومی رایانه‌­ای با ژانر اجتماعی شد.

به گزارش داتیکا به نقل از ایسنا، بنیامین سالاری، مدیر عامل این شرکت دانش­‌بنیان فعالیت اصلی این مجموعه را در زمینه تولید بازی‌های رایانه‌­ای دانست و گفت: وب، رباتیک و بسترهای هوشمند از دیگر زمینه‌های فعالیت این شرکت است.

وی افزود: این شرکت توانست بازی روی خط را ابداع کند که در دو جشنواره بین­‌المللی توانست جوایزی را کسب کند. برنامه­‌نویسی شبکه، برنامه نویسی بلادرنگ وپیام‌­رسان بلادرنگ از جمله ویژگی‌­های متمایز این مجموعه بازی است.

سالاری با اشاره به تحقیقات انجام گرفته در این شرکت، گفت: تاکنون موفق به عرضه بازی رایانه‌ای با موضوع اجتماعی شدیم و ما در نظر داریم بازی‌­های بیشتری در این ژانر تولید کنیم.

مدیر عامل این شرکت تولید بازی­‌های استراتژیک را بخش دیگری از کار این شرکت نام برد و ابراز امیدواری کرد که در این زمینه بتوانند محصولات با کیفیت و باب سلیقه کاربر ایرانی تولید کنند و ادامه داد: شرکت‌­های ایرانی توان و قدرت رقابت با رقبای خارجی را دارند ولی نهادهای دولتی باید از بخش خصوصی حمایت کنند و بسته­‌های حمایتی لازم نظیر تسهیلات را به صورت هوشمندانه­‌ای تخصیص دهند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این فعال دانش‌­بنیان همچنین بیان کرد: به دلیل نیاز به خرید سرور، برای برخورداری از حمایت‌­های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اقدام کرده­‌ایم. در صورت اختصاص این حمایت­‌ها، تعداد بیشتری از افراد فارغ ­التحصیل در این مجموعه مشغول به کار خواهند شد.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست