اخبار عمومی

جشنواره تابستانی برنامه‌نویسی پایتون برای نوجوانان و جوانان

جشنواره بوت کمپ‌های پروژه محور برنامه نویسی، با هدف کسب مهارت نوجوانان و جوانان در دنیای برنامه نویسی، توسط آکادمی ایرانسل برگزار می‌شود.

به گزارش داتیکا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این جشنواره تابستانی با سه محور «برنامه نویسی پایتون»، «دیتاساینس با پایتون» و «پایتون برای نوجوانان»، از تاریخ ۸ تا ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ توسط آکادمی ایرانسل برگزار می‌شود تا دانش‌پذیران، پایتون را از صفر تا سطح پیشرفته آموزش ببینند و برای ورود به دنیای کسب و کار آماده شوند.

پایتون، اولین گام برای ورود به دنیای جذاب هوش مصنوعی، یادگیری عمیق و بینایی ماشین است. با توجه به گسترش روزافزون «هوش مصنوعی» در صنعت نرم‌افزار و اهمیت و کاربرد این حوزه در کسب‌وکارهای به‌روز ایران و جهان، آکادمی ایرانسل دوره‎های برنامه نویسی را برای گروه‎های سنی نوجوانان و بزرگسالان تدارک دیده تا علاقه‌مندان با هر سطحی به کسب این مهارت بپردازند.

دوره‌های پایتون آکادمی ایرانسل به نحوی طراحی شده است که مخاطبان، پایتون را از صفر تا سطح پیشرفته آموزش می‌بینند و در ادامه گرایش مورد علاقه خود را با راهنمایی مربیان، از بین دو گزینه «یادگیری عمیق» و یا «Django» انتخاب می‌کنند. از آنجا که موفق‌ترین برنامه‌نویس‌ها، افرادی هستند که از نوجوانی یادگیری برنامه‌نویسی را شروع کرده‌اند؛ در همین راستا، آکادمی ایرانسل دوره‌های برنامه نویسی با زیرساختی منحصر به فرد برای یادگیری بعضی از مهم‏ ترین مهارت‏های مورد نیاز دنیای امروز و آینده نوجوانان را تدارک دیده است.

این بوت‌کمپ توسط آکادمی ایرانسل برگزار می‌شود و شرکت ایرانسل‌لبز و شرکت‌های همکار به عنوان یکی از مقاصد احتمالی برای دانش‌آموختگان این بوت‌کمپ در نظر گرفته شده است.

مجموعۀ ایرانسل لبز، از سال ۱۳۹۸، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با جامعۀ دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و با مأموریت انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری‌سازی در زمینۀ شبکۀ ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، اعم از دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور، با هدف تأمین نیازمندی‌های بازار ICT تأسیس شده است.

چشم‌انداز این مجموعه، پیشگام بودن در توسعۀ منابع انسانی و زیرساخت‌های تحقیقاتی اقتصاد دانش‌بنیان در حوزۀ ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستیابی به جایگاه برترین شرکت ملی در زمینۀ خلق محصولات و خدمات این حوزه است و «بخش تحقیق و توسعه»، «مرکز نوآوری ایرانسل» و «آکادمی ایرانسل»، از جمله بخش‌های اصلی آن هستند.

ایرانسل، نخستین ارائه‌دهندۀ 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران، با راه‌اندازی این مجموعه، در پی حرکت در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعۀ سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده‌ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال است تا با بهره‌گیری از فناوری‌های برتر در حوزه‌های مختلف، خلق ارزش کند.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست