جشنوارۀ ویژۀ لنز ایرانسل برای تابستان ۱۴۰۱

لنز، تلویزیون اینترنتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، جشنوارۀ ویژه‌ای را در فصل تابستان ۱۴۰۱، برای کاربران خود تدارک دیده است.

به گزارش داتیکا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، در این جشنواره، ماهانه ۱۴۰۱ نفر از کاربران لنز که بیشترین زمان تماشای برنامه را در این اپلیکیشن داشته باشند، برندۀ جایزه می‌شوند.

بر این اساس، در پایان هر ماه، به ۱۴۰۱ نفری که بیشترین ساعت تماشا را در تلویزیون اینترنتی لنز داشته باشند، بسته اینترنت ۲ گیگابایتی اهدا می‌شود.

همچنین، کاربری که بالاترین ساعت تماشا را در هر ماه در لنز به خود اختصاص دهد، برندۀ یک دستگاه گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy A32 خواهد شد.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زندۀ تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پادکست، کتاب‌های صوتی، موسیقی و آلبوم‌های جدید و… روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.

از جمله امکانات اپلیکیشن لنز می‌توان به ایجاد دسترسی به مجموعۀ عظیمی از فیلم‌ها، سریال‌ها، آلبوم‌های موسیقی و برنامه‌های مستند ایرانی و خارجی، پخش زندۀ برنامه‌های تلویزیونی، مسابقات و برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، امکان ضبط خودکار برنامه‌های زنده تلویزیون در زمان‌بندی از پیش تعیین‌شده، امکان مشاهدۀ جدول برنامه‌های پخش‌شده از شبکه‌های مختلف تلویزیون، امکان مشاهدۀ برنامه‌ها در بخش آرشیوها تا هفت روز بعد از پخش زنده، امکان افزودن برنامه‌های مورد علاقه کاربر به فهرست «علاقه‌مندی» و دسترسی آسان‌تر به آنها اشاره کرد.

کاربران ایرانسلی لنز، می‌توانند به صورت رایگان و بدون نیاز به خرید اشتراک، برنامه‌های این اپلیکیشن را با تعرفۀ تمام‌بهای اینترنت مشاهده کنند.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست